• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 22781

دو محیط ‌بان زنجانی به شهادت رسید/ شناسایی عوامل مسلح

دو محیط‌بان زنجانی به نام‌های «مهدی مجلل» و «میکاییل هاشمی» بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی توسط عوامل مسلح ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: متأسفانه شب گذشته(دوشنبه ۱۶ فروردین ) بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط بانان ایثارگر به نام ‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

درگیری مسلحانه شکارچیان با محیط بان/اصابت گلوله به رئیس اداره محیط زیست

وسعت منطقه فیله خاصه در استان زنجان ۱۱۰۵۳۲ هکتار است، گونه های درختی مانند درختان میوه و صنوبر و گونه های گیاهی چون انواع آویشن، درمنه، انواع خانواده گندمیان وگیاهان بالشتکی را می توان نام برد.

حیات وحش منطقه نیز شامل آهوی ایرانی،گراز، پرندگانی چون کبک، باقرقره، انواع پرندگان شکاری، انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر زمستانی و انواع خزندگان است.

همچنین فرمانده آگاهی استان زنجان از شناسایی عاملان شهادت دو محیط بان خبر داد و گفت: جزئیات این موضوع در دست بررسی است و اشخاص مرتبط با شهادت این دو محیط بان شناسایی شده اند و اکنون در صدد دستگیری آنها هستیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه موضوع به صورت دقیق در دست بررسی آگاهی استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص جزئیات این حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست