• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 22787

زنجان پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن است

وزیر راه و شهرسازی گفت: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن کشور است که امیدواریم با برنامه ریزی انجام گرفته، اراده و همتی که وجود دارد و حمایتهای محوری مسوولان استانی این مهم بطور مستمر پیگیری شود.

محمد اسلامی در مراسم آغاز عملیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن برکت و بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکن محرومین کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان زنجان  ابراز امیدواری کرد، واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن “۷۴۴ وحد مسکونی برکت” در زمان بندی تعیین شده آماده، افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ثبت نام مجدد از حذفی های مسکن ملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات خوب و تقدیر از اقدامات  انجام شده در حوزه مسکن استان افزود: این اقدامات با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور به ویژه در سال گذشته انجام می گیرد و در این میان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان اولین ارگانی بود که با پیروی از فرامین رهبری در کمک مومنانه و مواسات در بحث معیشت پیشگام شد و در محرومیت زدایی مناطق محروم نیز فعالیت های چشمگیری دارد.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه این ستاد در مباحث دانش بنیان به ویژه ساخت واکسن کرونا نیز قدم های موثری برداشته است افزود: به طور یقین کارهای چشمگیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) علاوه بر دعای رهبر انقلاب، روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا را شاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای بهینه برنامه ها و اقدامات رو به رشد، راه و شهرسازی و پیمانکاران مرتبط به این وزاتخانه می تواند به خانه دار شدن افراد منتهی شود.

به گزارش ایرنا، با حضور وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی طی مراسمی عملیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن برکت و بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکن محرومین با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز شد که سهم استان زنجان از این تعداد، پروژه ۷۴۴ واحدی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست