• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 22791

«قاتلان محیط بانها» به جرم خود اعتراف کردند/قاتلان از «تیرخلاص» استفاده کرده اند

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت محیط‌بانان زنجان به جرم خود اعترف کردند.

قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود اعتراف کردند

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد : حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شب روز دوشنبه دو تن از محیط بانان به یک نیسان مشکوک می شوند که در منطقه شکارممنوع بوده اند و بعد از تعقیب و گریز درگیر می شوند.

وی افزود: محیط بانان سعی می کنند با شکارچیان غیرمجاز درگیر نشوند اما با سوء استفاده متخلفان از این موضوع بعد از درگیری و زخمی شدن محیط بانها آنها با استفاده از اسلحه محیط بانان مجروح به سوی آنها شلیک و تیرخلاص شلیک می کنند و سبب شهادت آنها می گردند.

 رحمتی تصریح کرد: این محیط بانان شهید تلاش داشتند تا شکارچیان خاطی را بدون درگیری دستگیر و تحویل قانون دهند اما آنها با گستاخی هرچه تمام محیط بانان را با سلاح شکاری نشانه گرفته و شلیک کردند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: درگیری حوالی ساعت ۲۰/۳۰ دوشنبه شب اتفاق افتاده و این شکارچیان مجرم با استفاده از اسلحه متعلق به محیط بانان مجروح، با سنگدلی و بی رحمی هرچه تمام با زدن تیر خلاص هر ۲ را به شهادت رسانده و از محل جرم متواری شدند.

وی اظهار داشت: این شکارچیان غیرمجاز لطف و محبت محیط بانان را نادیده گرفته و از فرصت نحوه بکارگیری اسلحه از سوی این ۲ شهید سوء استفاده کرده و در نهایت مرتکب چنین جنایت تلخ و خونین شدند.

وی با بیان اینکه گلوله ها نیز از این سلاح های مکشوفه شلیک شده است، اظهار داشت: این ۲ شکارچی متخلف که یکی بومی و دیگری نیز از اهالی شهرستان میانه است با قساوت هرچه تمام دست به جنایت زده اند.

رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی صبح امروز پس از اطلاع از موضوع به شهادت رسیدن این ۲ محیط بان بلافاصله وارد عمل شده و در مدت کمتر از ۶ ساعت این شکارچیان را در دام قانون گرفتار کردند تا به سزای اعمال مجرمانه خود برسند.

از منزل یکی از شکارچیان مجرم مقداری گوشت شکار شده و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست