• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 22784

۲۷۰۰ پروژه برق با اعتبار ۸۵۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

همزمان با هفته نخست پویش هرهفته_الف_ب_ایران در سال جدید، ۵۹۲ طرح حوزه صنعت برق زنجان به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر نیرو و استاندار زنجان افتتاح شد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از «ایرنا» این طرح ها در استان زنجان شامل پروژه های تامین برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه های شهری و روستایی، توسعه و بهبود سیستم های روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور و تعویض کنتور بود.

۵۹۲ طرح‌ صنعت برق زنجان با اعتبار۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

استاندار زنجان در آیین بهره برداری این طرح ها که همزمان با افتتاح پروژه های شرکت های توزیع برق منطقه ۲ کشور بود، گفت: مجموعه وزارت نیرو دارای نقشه راهی بوده که ما از سال گذشته تا کنون شاهد تحقق و به ثمر نشستن آن در قالب افتتاح پروژه ها هستیم.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه امروز پروژه های مهمی در حوزه های آب و برق به صورت هفتگی در سطح کشور افتتاح می شود، اظهار داشت: در استان زنجان نیز در این زمینه ره‌آوردهای قابل توجهی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه های آب و برق به صورت هفتگی ضمن نشان دادن کارآمدی وزارت نیرو، باعث دلگرمی مردم و یأس دشمنان می شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات ۴۰ گانه حوزه صنعت برق به مشترکان دراستان زنجان به صورت غیر حضوری اشاره کرد و گفت: حسن این نوع ارائه خدمات علاوه بر تکریم مردم و احترام گذاشتن به وقت آنان، موجب جلوگیری از شیوع کرونا نیز می شود.

حقیقی همچنین به اجرای طرح برق امید در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از ۴۷۰ هزار مشترک در استان، ۱۱۰ هزار مشترک مشمول این طرح هستند و تا کنون برق ۷۳ هزار و ۷۲۲ مشترک که بالغ ۶۷ درصد واجدان شرایط است، صد در صد رایگان شده است.

وی همچنین در این مراسم خواستار مساعدت وزیر نیرو برای تکمیل نیروگاه برق سلطانیه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این مراسم گفت: امروز به صورت همزمان ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه در منطقه ۲ کشور که شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام می شود با اعتبار ۸۵۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

علیرضا علیزاده افزود: این تعداد پروژه ۱۰۹ هزار مشترک جدید را به شبکه توزیع منطقه وصل می کند.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ها، هزارو ۵۳۰ شبکه توزیع ۲۰ کیلوولت توسعه و ۶۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در منطقه افزایش پیدا کرده است.

علیزاده گفت: سال گذشته ۶۲ روستا در منطقه ۲ کشور به شبکه برق متصل شدند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست