• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 22802

ارتش از ارکان اقتدار کشوراست

فرمانده کل ارتش گفت: امروز جنگ پردامنه دشمنان از طریق فضای مجازی است که با عملیات روانی و شایعه پراکنی به دنبال ناامید کردن جامعه هستند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازدید از یگان‍های ارتش در استان زنجان، با تجلیل از تلاش‌های فرماندهان، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در راستای ارتقای تعالی معنوی و بصیرتی بر اجرای هرچه قوی‌تر و عمیق‌تر طرح‌های مصباح تاکید کرد.

سرلشکرموسوی: دشمن در پی  ناامیدکردن جامعه از طریق فضای مجازی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع کارکنان بیمارستان ارتش در زنجان از تلاش‌های خالصانه و فداکارانه این عزیزان در رسیدگی به بیماران کرونایی تجلیل و تشکر کرد.

سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان با تاکید بر تکریم و حفظ و ارتقای نیروی انسانی به عنوان مهمترین ثروت سازمان، رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت خانواده های فهیم و صبور ارتش را وظیفه همگان دانست.

وی به جنگ پردامنه دشمنان کشور از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان این کشور عملیات روانی و شایعه پراکنی را به منظور اعتمادزدایی و ناامید سازی به عنوان مهمترین حربه به کار گرفتند و از آنجایی که ارتش یکی از مهمترین ارکان اقتدار کشور است، بیش از همه مورد این حملات برنامه‌ریزی شده قرار گرفته است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: تنها راه برای ناکام گذاشتن دشمن، افزایش بصیرت و آگاهی به ترفندهای دشمنان و مأیوس سازی آنها از اثرگذاری بر جامعه مخاطب است.

فرمانده کل ارتش با تجلیل از شهدای استان زنجان به ویژه ۶۹۰ شهید ارتش این استان، تیپ زنجان را یکی از پر افتخارترین تیپ‍های ایران در دوران دفاع مقدس دانست و از تلاش‌های این تیپ در مردم یاری‌ها به ویژه در مبارزه با کرونا در استان گیلان قدردانی و تشکر کرد.

سرلشکر موسوی، در جلسه هم‌افزایی با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مسوولان سازمان قضایی و کانون بازنشستگان؛ مقاومت ملت تحت رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را علت اصلی ناکامی دشمنان در فشار حداکثری دانست و اضافه کرد: پرهیز از تفرقه و تقویت وحدت و همبستگی هر چه بیشتر که از مصادیق معروف است، می‌تواند موفقیت ملت را سریعتر و سودمند‍تر کند.

وی ضمن ارزیابی نوسازی و بازسازی اماکن و تجهیزات، با تعدادی از کارکنان تیپ ۲۱۶ بصورت چهره به چهره و صمیمانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست