• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22912

۸ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۸ طرح آبرسانی روستایی در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان زنجان در دست اجرا بوده و این روستاها از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا جزءقاسمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: این روستاها شامل مجتمع آبرسانی ساری کند علیا، ساری کند سفلی، اورجک، قره آغاج علیا و قره آغاج سفلی و همچنین سه روستای اوراچی، اسلام آباد و قره بلاغ می باشد.

طرح آبرسانی به 36 روستای سیستان و بلوچستان توسط استان مرکزی | خبرگزاری فارس

وی افزود: برای اجرای این طرح ها، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد علوی و نزدیک به ۵ میلیارد ریال نیز توسط شرکت آبفا استان زنجان تامین گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: طرح آبرسانی به مجتمع آبرسانی ساری کند شامل احداث یک دهنه قنات، یک باب سیل بند با حجم ۵۰ متر مکعب، تکمیل و ترمیم خط انتقال قدیمی و اصلاح شبکه و خط انتقال جدید به طول ۳۵۰۰ متر می باشد.

وی گفت: آبرسانی به روستاهای اوراچی و اسلام آباد نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل تکمیل خط انتقال، ترمیم قنات و اصلاح شبکه توزیع آب در دست اجرا قرار دارد.

جزءقاسمی افزود: طرح آبرسانی به روستای قره بلاغ در بخش مرکزی شهرستان زنجان نیز شامل ۱۱۲۰ متر احداث شبکه توزیع آب و حوضچه مقابل مخزن بود که اجرای این طرح تکمیل و به اتمام رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر طرح های مشارکتی با حضور بنیاد علوی جهت آبرسانی در روستاهای استان زنجان در آینده، آبرسانی به ۱۴ روستا با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست