• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 22965

ثبت نام نهمین آزمون استخدامی کشور «خرداد ماه» آغازمی شود

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مقدمات نهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور فراهم شده است و تا پایان خرداد سال جاری آگهی ثبت نام اعلام و آزمون مربوطه نیز در صورت شرایط مساعد کرونایی طی تیر امسا ...

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» جمشید انصاری، در حاشیه مراسم مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتوپاستور ایران و فنیلای کوبا (کنژوگه) در زنجان، در گفت و با خبرنگاران افزود: براساس مجوزهایی که دستگاه های اجرایی برای جذب و تامین نیرو گرفته اند بر اساس تامین اعتبارات و نیاز دستگاه ها نیرو جذب خواهد شد.

وی اظهار کرد: دستگاه های اصلی مانند آموزش و پرورش سهم عمده ای از جذب نیرو را دارند و دستگاههای دیگری نیز که در طول سال مجوز گرفته اند  اگر بتوانند تامین  اعتبار لازم را  از سوی سازمان برنامه و بودجه داشته باشند، دراین آزمون شرکت می کنند و  همیشه آزمون ها بین ۲۵ تا ۳۰  دستگاه اجرایی را شامل می شود.

انصاری ادامه داد: نتایج آزمون هشتم فراگیر استخدامی برای جذب ۳۸ هزار نیرو که با حضور ۵۶۰ هزار داوطلب برگزار شده بود اعلام شده است و داوطلبان در مرحله مصاحبه هستند.که اشتغال این داوطلبان تا نیمه خرداد اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به آزمون ویژه برای فرزندان شهدا و فرزندان و جانبازان بالای ۷۰ درصد گفت: بر اساس قانون ششم توسعه، دولت مکلف است همه فرزندان شهدا و  فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را تا پایان برنامه استخدام کند، برای این گروه نیز حدود ۱۵ هزار ردیف شغلی اعلام شده است که در مرحله ثبت نام هستند و تا ۱۲ اردیبهشت تمدید شده است و بعد از ثبت نام نهایی داوطلبان در صورت وضعیت مساعد کرونایی، آزمون استخدامی این گروه نیز برگزار خواهد شد و نتایج آن تا پایان خرداد اعلام می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست