• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 22998

«کارگر» باید مورد «حمایت و حرمت» قرار بگیرد/ کارگران شرکت خالص سازان از احترام برخوردارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت : با ارائه‌ی اقلام بهداشتی به واحدهای تولیدی استان، شرایط کار و پیشگیری از ابتلا به کرونا در آن‌ها تسهیل شده و نبض تولید از کار نیفتاد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» محمدرضا یوسفی در مراسم روز جهانی کارگر و آیین اختتامیه‌ی سی و دومین جشنواره‌ی امتنان در زنجان اظهار کرد: همراهی کادر درمان استان و اقدامات پیشگیرانه‌ی خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی با جامعه‌ی کار و کارگری استان قابل تقدیر است و تک تک افراد جامعه و کارگاه‌های تولیدی باید برای قدرشناسی و همکاری با کادر درمان استان و خانه‌های بهداشت کارگری با جان و دل تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نیروی کار به عنوان نیروی مولد عرصه‌ی تولید باید مورد احترام و حمایت باشد، افزود: همه‌ی روز و هفته‌های ما روز کار و کارگر است و کارگران به عنوان نیروهای ارزشمند عرصه‌ی تلاش و تولید، چرخ تولید و پیشرفت کشور را می‌چرخانند و جا دارد در هر مجموعه و شرایطی ارج ببینند و تقدیر شوند. کارگران در شرکت خالص سازان روی زنجان از احترام برخوردارند و این خصیصه می تواند سرمشق سایر شرکت های زنجان قرار بگیرد.

وی همچنین مدیران را به عنوان افسران آگاه و اثرگذار در بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور قلمداد کرد و افزود: با ترسیم چشم‌انداز درست و افق‌های روشن توسط این افسران، باید به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم و از قافله‌ی جهانی عقب نمانیم.

کارگران آرامستان‌ها را فراموش نمی‌کنیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: کارگران فداکار آرامستانها با اینکه در معرض خطرات جدی هستند، کار تدفین و خاکسپاری اموات را به خوبی انجام می‌دهند و جا دارد از زحمات آن‌ها قدردانی شود و هرگز خدمات و زحمات این عزیزان را فراموش نکرده و از آن‌ها تجلیل می‌کنیم.

مدیر امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان  نیز در رابطه با داوری «جشنواره امتنان» گفت: همه‌ی برگزیدگان در یک فرایند علمی، اصولی و مبتنی بر شاخص‌های وزارتخانه، در این جشنواره‌ برگزیده شده‌اند.

سجاد اجاقلو اظهار کرد: شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان یکی از شرکت‌های موفق است و این شرکت کوچکترین دردسری در حوزه‌ی کارگری وجود ندارد و در این شرایط سخت کرونایی نه تنها هیچ کارگری از آن اخراج نشده بلکه بر نیروهای شرکت اضافه هم شده است. 

قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان نیز در این مراسم با قدردانی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مجری این مراسم، برگزاری چنین برنامه‌هایی را مقوم بهره‌وری و مشوق مستقیم کار و تولید دانست.

محمد حیدرزاده گفت: رویکرد حمایتی و همکاری پیوسته‌ی نهادهای دولتی با بخش خصوصی می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات موثر واقع شده و موجب افزایش راندمان تولید گردد.

در پیان این مراسم ، مهران نصیری از شرکت ایران ترانسفو بعنوان کارگر نمونه ، شرکت ایران ترانسفو در مسئولیت پذیری برای پیشگیری از کرونا، شرکت صبا مرغ نوآوران بعنوان واحد نمونه کشاورزی ، شرکت سیمان زنجان بعنوان کارفرمای نمونه‌ی حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی ، در بخش «تحقیق و توسعه» شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان مدیریت دکتر جواد مقدم به عنوان گروه کار نمونه استان ، شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان به عنوان واحد نمونه‌ی صنعتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است ؛ شرکت صنایع خالص‌سازان سازان روی زنجان یکی از شرکت‌های شناخته شده و موفق در صنعت سرب و روی کشور است که بارها به عنوان صادر کننده‌ی نمونه و تولید کننده‌ی نمونه در سطح ملی و استانی مورد تجلیل قرار گرفته است و یوسف مرادلو، مدیرعامل این واحد تولیدی در طی این سال‌ها چندین بار به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده است.
شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان جزو معدود شرکتهایی است که در زمینه‌ی مبارزه با فساد از لعیا جنیدی، معاون حقوقی ریاست جمهوری در دولت دوزادهم لوح تقدیر دریافت کرده است.
عملیات ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید این شرکت در طی مدت ۹ ماه به سرانجام رسیده و در بهمن سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی افتتاح شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست