• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
  • شناسه خبر: 23053

تعدادی از آرایشگاه های زنانه اعلام ورشکستگی کرده اند

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه ی زنجان گفت: بسیاری از آرایشگران زن نان آوران خانه و سرپرست خانوارن هستند و شرایط محدودیت های کرونایی، آسیب زیادی به کسب و کارشان وارد کرده است.

پلمب و ابطال پروانه؛ چاقوی دولبه کرونا بر گلوی آرایشگاه‌های زنانه زنجان -  ایسنا

طلعت نهاوندی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به تعطیلی های کرونایی گفت: در بهترین روزهای سال مانند اعیاد و نوروز و مناسبت ها که بهترین زمان برای کار و کسب درآمد ابن صنف است مجبور به تعطیلی بوده اند و تمام هزینه های خود از جمله اجاره بهای محل کار و هزینه‌هایی چون آب و برق و تلفن و گاز را از جیب خود داده و یا حتی نتوانسته اند بپردازند و بسیاری مجبور به اخراج پرسنل خود شده اند. دولت باید از این زنان که کارآفرین هم هستند حمایت کند.
وی در خصوص میزان خسارت های وارده گفت: ما با بالاترین میزان مواجه هستیم. صد در صد تا تعطیلی محل کسب که میزانش قابل توجه است.
نهاوندی اضافه کرد: در این مدت حمایت کافی از این صنف نشده است و حتی نزدیک به حمایتی که از دیگر صنوف و مشاغل شده هم نبوده است.
رئیس اتحادیه ی آرایشگران استان درباره ی شکل حمایت از این صنف گفت: باید کارشناسی شود اما می توان با بخشش مالیات و تخصیص وام های کم بهره و یا حتی بی بهره آنها را یاری داد.
نهاوندی گفت: آرایشگاه‌های زنانه از ۱۸ اردیبهشت ماه و مطابق با اعلام ستاد مبارزه با کرونای استان شروع به کار کرده اند و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. بازرسان اتحادیه نیز بر کار آنها نظارت کامل دارند.

وی در پایان از بانوان مراجعه کننده به آرایشگاه ها خواست اگر تخلفی در این خصوص مشاهده کردند آن را به اتحادیه گزارش کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست