• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 23089

روزانه ۱۵ پیکر در بهشت زهرا دفن می شود

مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرای شهرداری زنجان با بیان اینکه دیگر قبور سه‌ طبقه به‌ فروش نمی‌رسد، گفت: خانواده متوفیان در صورت تمایل می‌توانند قبور دو طبقه خریداری کنند.

به گزارش «پایگاه خبری-پیام ملت»داوود پرنقوش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، تعدادی قبور سه طبقه در بهشت زهرا در نظر گرفته شده بود که بنا به دلایلی، دیگر این نوع قبور عرضه نمی‌شود و فقط قبور دو طبقه موجود است که در صورت درخواست خانواده متوفی، این نوع از قبور در اولویت اول در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

آرامستان جدید زنجان به روایت تصویر- اخبار استانها تسنیم | Tasnim

وی با بیان اینکه سعی شده است در طراحی محل دفن متوفیان، اصول درستی اجراش شود تا با گذر زمان با مشکل مواجه نشویم، تصریح کرد: متاسفانه برخی از خانواده‌ها به این موضوع بی‌تفاوت هستند و علی‌رغم تذکرات چندباره، اقدام به کاشت گل و گیاه در محل دفن عزیزان‌شان می‌کنند که این کار غیرقانونی است؛ چراکه طرح توسعه فضای سبز بهشت زهرا در دست اقدام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همچنان بنا به مصوبه ستاد کرونا، حضور در بهشت‌ زهرا ممنوع است، افزود: متاسفانه عده‌ای به این تذکرها توجهی ندارند و همچنان شاهد حضور تعداد زیادی از افراد در محل بهشت زهرا هستند که این کار قابل قبول نیست و سعی می‌‍‌کنیم با صحبت، مانع از حضور آن‌ها شویم، ولی همچنان اوضاع مورد قبول ما نیست.

مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرای شهرداری زنجان، همچنین با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۵ پیکر در محل بهشت زهرای زنجان دفن می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: سعی کرده‌ایم در بالاترین سطح به خانواده متوفیان خدمات ارائه دهیم و انتظار داریم آن‌ها نیز همکاری لازم را در این شرایط با ما داشته و هشدارها را جدی بگیرند

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست