• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۰۳
  • شناسه خبر: 23168

«همه مردم و مسئولان» برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید وارد «میدان» شوند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: کمک به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ابلاغ نمی خواهد چرا که تمام کارها دلی است و در این راستا از خانواده شهدا، ایثارگران، دانشجویان، طلاب، تشکلها، هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج و ... م ...

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان فرصتی شد تا همه دستگاه‌ها، نهادها و علاقه مندان برای جمع آوری اسناد و آثار شهدا بسیج شوند.

وی با تاکید بر اینکه اسناد و آثار خوبی از شهدا جمع آوری شده است، ابراز کرد: تاکنون صدها هزار سند و اثر از شهدای استان در قالب عکس، فیلم، کلام و … جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در جمع آوری این آثار و اسناد خاطرنشان کرد: برخی کمیته‌ها اقدامات خوبی داشتند و کار برخی کمیته‌ها نیز با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه آغاز می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه اگر امکانات بسیج شوند، انتظار داریم اقدامات خوبی صورت گیرد، گفت: انتظار ما از همه عزیران به خصوص خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جهادگران، جانبازان و آزادگان این است که کمک کنند تا تمامی آثار و اسناد به دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ارائه شود تا در قالب کتاب، فیلم و … در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نسلهای آینده باید از آثار و اسناد شهدا استفاده کنند، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت سال طول کشید که در این راستا حضور مردم در خط مقدم و پشتیبانی‌ها حماسه تاریخی است و باید برای انتقال به نسلهای آینده جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه یک ظرفیت عظیمی ایجاد شده است، تصریح کرد: هر کسی علاقه مند کار در این عرصه هست؛ بسم ا… بیایند ما مسیر را مشخص کنیم تا کار ماندگاری برای شهدا انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست