• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۴
  • شناسه خبر: 23307

ایجاد مجتمع تفریحی و سرگرمی در زنجانی

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از ایجاد مجتمع تفریحی و سرگرمی در زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملّت»، امیر ارجمند گفت: جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل برگزار شد و در این جلسه ۸ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری موردبررسی قرار گرفتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به لزوم برگزاری جلسات مستمر کمیته‌های فنی گفت: جهت انجام قانونی امور سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن، جلسات فنی به‌صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این جلسه از میان ۸ طرح بررسی‌شده با صدور موافقت اصولی ۲ طرح موافقت شکه این طرح‌ها شامل یک واحد مجتمع تفریحی سرگرمی و یک واحد اقامتگاه بوم گردی است که با اجرای این طرح‌ها اشتغال ۲۰ نفر مهیا می­شود.

ارجمند اظهار داشت: کمک به تسریع در پروسه صدور موافقت اصولی و راهنمایی صحیح سرمایه‌گذاران محترم سرلوحه فعالیت تمام کارکنان قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به لزوم ایجاد بوم گردی‌ها و تأسیسات گردشگری محلی تأکید کرد و گفت: استحکام بنا، زیبایی، رعایت فاکتورهای ارزیابی به دقت رعایت شود و واحد مربوطه در راستای اجرا و اصلاح نواقص نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست