• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۱
  • شناسه خبر: 23551

استان زنجان در نمایشگاه اکسپو دبی حضور خواهد داشت

یکی از رویداد‌های مهمی که امسال انجام خواهد شد برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ اکسپو در دبی است، ۱۹۸ کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت که کشور ایران و استان زنجان نیز حضور خواهد داشت.

مدیر عامل شهرک صنعتی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که امسال پیگیری می‌شود ایجاد کارگاه‌های صنعتی است اظهار داشت: با توجه به اینکه صنایع بزرگ شرایط خاص خود را دارند ایجاد کارگاه‌های کوچک می‌تواند کمکی برای ایجاد تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اینکه بنگاه‌های صنایع کوچک و بزرگ تعریف خاص خود را دارد افزود: کارگاه‌هایی که دارای زیر ۱۴۰ نفر کارکن در مجموعه خود هستند در زمزه بنگاه‌های کوچک و متوسط هستند که امسال برنامه خاصی برای این بنگاه‌ها اندیشیده شده است.

مدیر کل شهرک صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویداد‌های مهمی که امسال انجام خواهد شد برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ اکسپو در دبی است، گفت: ۱۹۸ کشور در این نمایشگاه شرکت خواهد داشت و کشور ایران و استان زنجان نیز حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قریب به ۸۵ درصد صنایع که در شهرک صنعتی استان مستقر است صنایع کوچک و متوسط است، عنوان کرد: در شرایط کرونایی حاضر که مسائلی را برای کلیه مشاغل و صنایع ایجاد کرده تسهیلات با شرایط ویژه به این صنایع پرداخت خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شهید شهریاری اخیرا با ۳۰۷ هکتار افتتاح شد، تشریح کرد: مقرر شده تا چندین واحد تولیدی بزرگ در این شهرک صنعتی راه‌اندازی شود که اشتغالزایی بالایی خواهد داشت./س

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست