• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
  • شناسه خبر: 23598

اهدای نذورات در ماه محرم به مراکز بهزیستی ادامه دارد

همزمان با آغاز ماه محرم و اطعام و احسان حسینی همشهریان زنجانی نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب بسته های معیشتی و... به نیازمندان اهدا نمودند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» مدیر کل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان زنجان نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و همچنین دام زنده و گوشت قربانی توسط خیرین اهدا گردید.

محمد محمدی ادامه داد: دربهزیستی شهرستان خدابنده با اعلام هزینه کرد نذورات خیرین در محل خاص و مورد نظر بیش از ۸۰۰میلیون ریال نذورات مردمی تحویل بهزیستی شده است. همچنین اهدا ۱۳راس دام، گوشت قربانی و اهدا کمک های نقدی جهت تکمیل ساختمان در حال ساخت نگهداری سالمندان و افراد دارای معلولیت از جمله این کمک ها و نیات خیر در شهرستان خدابنده بوده است.

محمدی گفت:در شهرستان ابهر خیرین بیش از ۸۰ میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی به جامعه هدف بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، نیازمندان، ایتام و …کمک نمودند و این کمک ها در قالب بسته های معیشتی،۱۷راس دام و گوشت قربانی بوده است.

وی افزود: در شهرستان خرمدره مبلغ بیش از ۲۸ میلیون تومان و در شهرستان سلطانیه و ماهنشان نزدیک به ۱۴ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی مشارکت نقدی و غیر نقدی شامل گوشت گرم و بسته های غذایی و  لوازم ضروری توسط خیرین در بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته محمدی در شهرستان ایجرود نیز مردم نیک اندیش با اهدای گوشت قربانی به ارزش نزدیک به ۴۰ میلیون تومان وتوزیع ۵۰۰ بسته گوشت به مددجویان این شهرستان یاریگر نیازمندان بودند و همچنین خیرین شهرستان طارم با اهدای گوشت قربانی به ارزش ۶۰ میلیون ریال جامعه هدف بهزیستی را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه همدلی در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان ادامه دارد، یادآور شد: خیرین زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار بگیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست