• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
  • شناسه خبر: 23586

چگونه شماره تلفن کسب و کار خود را در سامانه ۱۱۸ ثبت کنیم؟

ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ ، با مدارک و مستندات قانونی و معتبر قابل انجام است و تمامی مشاغلی که در سامانه ۱۱۸ ثبت شده اند، دارای مجوز هستند .

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت »اظهار داشت: متقاضیان برای ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸، باید ضمن ارائه درخواست با مهر و امضاء شرکت مورد تقاضا، مدارک و مستندات قانونی شرکت ومدارک شناسایی معتبر خود را ارائه کنند که پس از استعلام از منابع معتبر شماره تلفن کسب و کارشان در سامانه ۱۱۸ ثبت خواهد شد.

وحید مکی با بیان اینکه تمامی مشاغلی که در ۱۱۸ ثبت شدند، دارای مجوز هستند گفت: برای ثبت مشاغل در این سامانه، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب‌وکار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه دریافت می‌شود.
وحید مکی افزود: ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ تعرفه خاص خود را دارد، برای ثبت شماره پس از مراجعه مخابرات و یا دفاتر پیشخوان ، با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم های مربوطه، شماره تلفن با نام شغل درخواستی در سامانه ۱۱۸ ثبت می گردد.
وی درخصوص هزینه ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ نیز اظهار داشت : ماهانه مبلغی کمتر از ۵۰۰۰ تومان از طریق قبض تلفن متقاضی دریافت خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست