• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 23726

بیش از ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز اول ابتدایی در مدارس استان زنجان ثبت نام کردند

در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس سطح استان زنجان ثبت نام کرده‌اند و از مهر ماه آموزش آن‌ها آغاز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در سال جاری ثبت نام تمام پایه‌های تحصیلی تا ۲۵ مرداد بود اما به دلیل تعطیلی‌هایی که به خاطر بیماری کرونا انجام شد ثبت نام تا ۵ شهریور ماه در تمام سطح استان ادامه‌دار بود.

وی با بیان اینکه مابقی ثبت‌نام ها از دانش‌آموزانی که تجدیدی هستند بعد از امتحانات انجام خواهد گرفت افزود: بر طبق برنامه‌ریزی هایی که انجام شده بود تمام دانش‌آموزان پایه اول ثبت نام کرده‌اند و قریب به بیش از ۲۰ هزار نفر نیز در مدارس سطح استان ثبت نام شده‌اند.

سلامی با اشاره به اینکه سنجش این تعداد دانش‌آموز نیز انجام گرفته است، گفت: دانش‌آموزان پایه اول نیز همزمان با مهر ماه و سال تحصیلی جدید آموزش خواهند دید.

وی با بیان اینکه بقیه ثبت نام‌ها که پایه‌های دوم تا دوازدهم به غیر از پایه‌های هفتم تا دهم هستند در سامانه انجام شده است ، ادامه داد: دانش‌آموزان تجدیدی نیز در انتظار برگزاری امتحانات و ثبت نام هستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طبق ابلاغیه‌ای که به مدارس استان اعلام می‌شود بازگشایی با تعدادی از دانش‌آموز انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: اگر ابلاغیه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش اعلام شود سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست