• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۵
  • شناسه خبر: 23796

در انتخاب شهردار رای خود را اعلام خواهم کرد

در خصوص انتخاب شهردار رای خود را اعلام خواهم کرد. چون اگر دلایلم محکم و قاطع باشد لازمه اش این است که صراحت هم داشته باشد و مردم هم در جریان باشند که دلیل انتخاب گزینه مورد نظر من چه بوده است.

انسیه ابوبصیر  در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: مهم ترین وعده ما در ایام انتخابات شفاف سازی بود که باید خودمان هم عامل به آن باشیم و در همان راستا قدم برداریم. اعتقاد من این است اگر مردم در انتخابات سهیم  هستند پس در بسیاری از تصمیم گیری ها هم باید سهیم باشند. لذا من در گفت و گو هایم با سایر رسانه ها هم نظرم بر این بوده که  تصمیم انتخاب شهردار پشت در های بسته صورت نخواهد گرفت وافرادی که صاحب نظر و علاقه مند هستند حضور خواهند  داشت و در سایر تصمیمات نیز در راستای شفاف سازی اساسی ترین اقدامات انجام خواهد شد.

ابوبصیر در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: رای خود را اعلام خواهم کرد. چون اگر دلایلم محکم و قاطع باشد لازمه اش این است که صراحت هم داشته باشد و مردم هم در جریان باشند که دلیل انتخاب گزینه مورد نظر من چه بوده است.

عضو شورای شهر زنجان افزود: قطعا در انتخاب شهردار ۵۰ درصد تاکید روی شناخت نسبت به شاخصه های عمومی که باید در شهردار باشد و ۵۰ درصد دوم هم نسبت به ارائه برنامه متقن و قوی و عملیاتی خواهد بود که آن فرد ارائه می دهد.

انسیه ابوبصیر  با بیان اینکه  در طرح فراخوان برای شهرداری  با ۷ رای نظر بر این شد که به این شکل اجرا شود  و بر ما هم لازم بود که به رای شورا احترام بگذاریم گفت: نظر بر این شد که فراخوان داده شود و هر کسی احساس توانمندی می کند و مولفه های هم عمومی و اختصاصی را دارد  وارد عرصه رقابت شود.

وی افزود: در  این راستا هم سعی شد در فضای مجازی و بیلبوردها در سطح شهر هم تبلیغات انجام شود و حتی بعد از اتمام مهلت تعیین شده  دوباره تمدید شد  و حتی از  بعضی افراد  هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم دعوت شد که برخی قبول کردند و برخی  هم قبول نکردند. لذا من فکر می کنم تعدادی که از ۵۵آن  نفر که لاجرم ۱۳ نفر از آنها  انتخاب  شدند و از بین آنها نیز  7 نفر در مرحله نهایی گزینش شدند  تمامی شرایط عمومی و اختصاصی  را  دارا هستند که  ان شاالله در یک فضای رقابتی سالم در راستای ارائه برنامه مناسب و در خور شان شهر بتوانیم  شهرداری که شایسته زنجان هست را انتخاب کنیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست