• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • شناسه خبر: 23941

واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان درحال انجام است

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان برابر زمانبندی اعلامی درحال انجام است .

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ فتح اله ندرلودر جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان داشت : مهمترین مسئله درخصوص سربازان حفظ سلامت این عزیزان است تا بتوانند در سلامتی و تندرستی به خدمت خود ادامه بدهند .
 
وی افزود : اولین مسئله ای که مدنظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است که در این راستا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به اين که پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در بين کارکنان وظيفه همواره از جمله موضوعات بسيار مهم براي اين فرماندهي بوده، بيان داشت: بي گمان سربازان وظيفه زينت کشورند و از جمله موارد و اقدامات ارزشمند صورت گرفته برای خدمات دهي موثر به این عزیزان جهت مقابله با شيوع اين ويروس منحوس، از جمله توزيع ماسک رايگان و سمپاشي و ضد عفوني اماکن انتظامي و مکان هاي استراحت آنان انجام شده و لحظه اي از اين امر مهم، غفلت نشده است.
 
سرهنگ ندرلو  ادامه داد: به منظور حفظ سلامت سربازان، قبل از اعزام به خدمت سربازی واکسن مننژیت و دوگانه (دیفتری و کزاز) در مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان تزریق می شود.
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان داشت: شروع تزریق واکسن کرونا برای سربازان با افزایش میزان واکسن های واگذاری یا تولیدی به نیروهای مسلح رو به گسترش است که ان شاءالله با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاه های دخیل در این حوزه واکسیناسیون برای تمامی سربازان اجرایی خواهد شد.
 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست