• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 24010

مدارس استان زنجان آماده بازگشایی در سال تحصیلی جدید است

مدارس استان زنجان آماده بازگشایی است و روز شنبه سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور با حضور مقامات عالی استان و مهمانان وزارت کشور آغاز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، تمهید و مقدمات آغاز سال تحصیلی برای تمام دانش‌آموزان پایه‌های ۱۲ گانه و مقاطع ابتدایی متوسطه اول، متوسطه دوم و نوآموزان پیش دبستانی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس ستاد ملی کرونای کشور بر تمام استان‌ها تکلیف شده تا بازگشایی با شکوه و با عظمت مدارس را داشته باشیم افزود: ما متعهد هستیم از ابتدای مهر ماه جریان یاددهی و یادگیری همه دانش آموزان را بدون وقفه انجام دهیم.

سلامی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به صورت گسترده برای بازگشایی مدارس آغاز شده است، گفت: به تمام همکاران اعلام شده که مدارس در دو شیفیت فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در حال ارتقا پایگاه‌های واکسیناسیون معلمان در مناطق چهارده گانه استان هستیم، ادامه داد: تلاش میکنیم روز پنج شنبه اول مهر ماه نوآموزان ما جشن غنچه‌ها و برای پایه‌های اول ابتدایی جشن شکوفه‌ها برگزار شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزانی که ثبت نام آن‌ها قطعی شده بر اساس برآوردی که از جمعیت پایه‌ها داشته‌ایم کتاب‌ها آماده توزیع است، گفت: روز شنبه سال تحصیلی جدید با حضور مقامات عالی استان و مهمانان وزارت کشور آغاز خواهد شد. ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست