• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۲۰
  • شناسه خبر: 24351

پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت پایدار نیست/نیازمند همکاری فردی واجتماعی هستیم/به لحاظ امنیت در رتبه سوم کشور قرار داریم

پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت پایدار نیست و باید به لحاظ فردی و اجتماعی نیز دست به دست هم دهیم تا امنیت پایدار را ایجاد کنیم. اگر امروز به لحاظ امنیت در رتبه سوم در کشور قرار داریم به دلیل این همکاری همه جانبه بوده ...

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت پایدار نیست و باید به لحاظ فردی و اجتماعی نیز دست به دست هم دهیم تا این امنیت پایدار را ایجاد کنیم که با یاری خداوند این امر امکان پذیرفته و همکاری بسیار خوبی با شورای تامین شده است و اگر امروز به لحاظ امنیت در رتبه سوم در کشور قرار داریم به دلیل این همکاری همه جانبه بوده است.

وی افزود: ما در مسیر تردد ۷ استان قرار داریم بنابراین وقوع قاچاق و جرایم نیز به همین دلیل بالا است اما خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی جهت ممانعت از وقوع جرایم در سطح استان انجام پذیرفته است.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه تمامی همکاری و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شعار سال ۱۴۰۰ انجام گرفته گفت: بحث ارسال یا دریافت الکترونیک پرونده‌ها یکی از خدمات انتظامی بود که در کلانتری‌ها صورت گرفت به طوری که امسال بیش از ۱۰۶ هزار مراجعه به پاسگاه‌ها اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۶ هزار پرونده قضایی در کلانتری‌ها تشکیل شده عنوان کرد: ما این نوید را به مردم میدهیم که در آینده ای نزدیک اگر فردی نیاز به مراجعه به کلانتری داشته باشد این رفت‌و امد ها با الکترونی شدن روند رسیدگی به حداقل کاهش یابد.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه پلیس میزان تصادفات در سطح استان در حدود ۳۸ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: میزان تلفات جاده ای نیز در حدود ۱۲ درصد کاهش یافته است و تعداد فوتی ها به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۹ نفر کم‌تر بوده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در کلانتری‌ها مراکز مشاوره راه اندازی شده، گفت: خوشبختانه بالای ۷۰ درصد از پرونده‌هایی که به کلانتری مراجعه کرده‌اند با مشاوره به حل مسئله ختم شده است.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست