• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۲۷
  • شناسه خبر: 24465

دریافت کارت واکسیناسیون در صدور و تمدید پروانه کسب و تمام خدمات قابل ارائه به اصناف نیاز است

واکسیناسیون و دریافت کارت آن در صدور پروانه کسب، تمدید پروانه کسب و تمام خدمات قابل ارائه به اصناف نیاز است و در صورتی که این کارت وجود نداشته باشد امکان ارائه خدمات به شخص متقاضی سلب می‌شود.

رییس اتاق اصناف استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: از دو ماه قبل واکسیناسیون اصناف در استان آغاز شد در این راستا در ابتدا مغازه‌داران و کارگران آنان در بازار مسقف علیه کرونا واکسینه شدند و در ادامه اکیپ‌ واکسیناسیون در پاساژ‌ها مستقر شد تا مغازه‌داران را واکسینه کند.

وی افزود: تا حال حاضر بیش از ۸۰ درصد اصناف استان واکسینه شدند البته برخی از مغازه‌ها که به صورت متفرقه در سطح استان پراکنده هستند نیز خود داوطلبانه مراجعه کرده و واکسینه شده‌اند.

موسوی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون و دریافت کارت آن در صدور پروانه کسب، تمدید پروانه کسب و تمام خدمات قابل ارائه به اصناف نیاز است و در صورتی که این کارت وجود نداشته باشد امکان ارائه خدمات به شخص متقاضی سلب می‌شود.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون هنوز برای اصناف ادامه دارد، عنوان کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون که دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته به اندازه کافی در سطح استان وجود دارد اما با این حال پایگاه‌هایی در شهرک‌های اقماری نیز برای واکسیناسیون اصناف در نظر گرفته شده است.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست