• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۰۴
  • شناسه خبر: 24560

کمک های میلیاردی به کنگره شهدا کذب است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان برخلاف شایعات با دستان خالی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان را برگزار می‌کند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» محسن لطیفی در نشست کمیته ارتباطات و رسانه در راستای اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان که در سالن جلسات ولایت به سپاه انصارالمهدی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها تا زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با برگزاری این رخداد ملّی همکاری کنند، اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و آنچه در توان داشته است برای پاسداشت نام و یاد شهدا و آرمانهای انقلاب انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، افزود: سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی این کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان را برگزار می‌کند و آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری این کنگره ملی کذب بوده و بسیاری از این اعتبارات محقق نشد.

این مسئول در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه صدا، تصریح کرد: در حوزه صدا ۲۵ برنامه برای ۷۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه سیما، گفت: در حوزه سیما ۵۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شده و بیش از ۲۱ عنوان برنامه با ۹۸ ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده است.

لطیفی در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه خبر، اظهار کرد: حدود ۱۰۰ گزارش در بخش خبر تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در قالب کمیته اطلاع‌رسانی تولید شده است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به صورت زنده پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: تیزرهای تبلیغاتی این کنگره ملی در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست