• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 24580

سرزمین های اسلام جای هیچ اشغالگری نیست/امروز امریکا در حاشیه سیاست های منطقه است

امروز سرزمین های اسلام امروز جای امنی برای هیچ اشغالگری نیست چون اسلام چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.امروز استکبار در حال فرار است و امریکایی ها درحاشیه سیاست های منطقه هستند و در نبرد سیاسی، اسلام پیروز شده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار داشت: امروز خداوند متعال این افتخار بزرگ و این توفیق عظیم را شامل همه حاضران در این مجلس معنوی و باشکوه کرد تا به میهمانی شهیدان عالی مقام در مصلی شهر شهید پرور زنجان، حضور و توفیق یابیم.

سردار سلامی گفت: افتخار می‌کنم که در میان شما مردم هستم، مردمی که همه عشقشان یادآوری خاطره ریختن آب روی آب در کنار شریه فرات توسط مظهر جوانمردی عالم هستی است. مردم زنجان مردمی هستند که دست‌های بریده را دوست دارند و در هشتمین روز محرم هر سال از این دست‌های قطع شده تجلیل می‌کنند، مردمی که اسوه حسنه آنها، الگو و نماد صفات و فضائیل زیبای آنان علمدار کربلا به عنوان مظهر غیرت الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: می‌دانید هر قوم و جامعه‌ای شبیه چیزی می‌شود که به آن عشق می‌ورزد و مردمان هر جامعه شبیه حقیقتی می‌شوند که به آن وفادار هستند و برای آن جان داده و اشک می‌ریزند و زنجانی‌ها همه جا حضرت ابوالفضلی عمل می‌کنند.

سردار سلامی ادامه داد: هر جا که اسلام و پیشوای امت نیاز بداند مردم زنجان در قلب حادثه و واقعه حضور شرافتمندانه دارند و از این جهت حضور در جمع این مردم یک افتخار الهی است چرا که زنجان را با ستارگان پر فروغ در آسمان فداکاری با ۳۵۳۵ شهید، با مردان بزرگی که ضامن عزت دائمی ما شدند و مردان جانبازی که ضامن عظمت و شکوه و جاودانگی اسلام در این سرزمین شدند، می‌شناسند.

وی با بیان اینکه زنجان با خانواده‌های شهدایی که صبر و توکل به خداوند متعال و رضا شدن در محضر الهی را معیار عمل خود قرار دادند شناخته می‌شوند، افزود: آنانی که شهدا را بدرقه کردند همه آرزوهایشان را بدرقه کردند و در حالی که بیشترین نیاز به بودن در کنار فرزندان خود را احساس می‌کردند اما با دست نازنین خود لباس جهاد به آنان پوشانده و با نگاه غم آلود خود تا صحنه‌های جنگ و جهاد بدرقه کرده و به فکر بازگشت آنان نبودند و در حالی که شهدا به آرزوهای خود می‌رسیدند خانواده‌ها آرزوهای خود را از دست می‌دانند.

سردار سلامی گفت: افتخار دست بوسی بازماندگان شهدا، پدر و مادران نجیب و شکیبا و همسران و فرزندان برومندشهدا را دارم و به این موضوع  افتخار می‌کنم، واقعیت این است که همیشه از صدر اسلام تاکنون جهاد و شهادت ضامن سعادت مسلمانان است چرا که هر زمان خورشید اسلام بر عالم درخشیده و طلوع کرده است، همه مستکبران، اشرار عالم، شیاطین، منفافقان و مشرکان در مقابل این طلوع ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران رسالت پیامبر در دوران امامت امامان همواره اصحاب زر و زور و تزویر و مشرکان در برابر چراغ اسلام ایستاده‌اند، تا نور خدا را خاموش کنند، افزود: همیشه اسلام برای عدالت در مقابل مستکبران می‌ایستد که این حقیقت اسلام است  که هر گاه جاری می‌شود در مقابل آن می‌ایستند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: بعثت نوینی از اسلام برای نجات بشریت از جاهلیت نوین و برای نجات مسلمانان و عظمت، مجد و زنده نگه داشتن تمدن اسلام و جاری شدن وحی در جامعه و برای عبادت خداوند متعال و جایگزینی اخلاق، معنویت و ایمان به جای شرک، کفر، الحاد و ابتذال  برای عظمت، فخر، شکوه، جلال و جمال اسلام و مسلمانان با پیروزی انقلاب اسلام آغاز شد و با این اهداف بزرگ حرکت بزرگی را در عصر سلطه قدرت‌های شیطانی در ظلمتی جدید آغاز کرد.

وی گفت: این معجزه بر قلب امام خمینی (ره) بود که در گورستان جهالت و زمانی که استعمار و استبداد در جامعه رخنه کرده و خبری از اسلام و عزت و شکوه آن نبود و شکوه معنوی مسلمانان کم فروغ و کم رنگ می‌شد و غیرمسلمانان بر مسلمانان مسلط بودند و از عدللت و دنیای مستضعفان نبود و چیزی به نام عالم اسلام شناخته نمی‌شد، انقلاب اسلامی ظهور کند تا نور خدا را خاموش نشود.

این مسئول با بیان اینکه اما اینبار مسلمانان و ملت عزیز ایران که به عزت رسیده بودند و همچنان عزیز و شایسته تکریم هستند با دستگیری از خاطرات غم انگیز و عبرت از جنگ‌های صفین، نهروان و جمل و واقعه عظیم عاشورای سال ۶۱ و عبرت از داستان ضربت خوردن امام در مسجد کوفه و تنهایی امام حسن مجتبی در مقابل معاویه و با این درس‌های سخت و سنگین و دردناک و با آرزوهای یک هزار و ۴۰۰ ساله تصمیم گرفتند امام خود را در میدان جنگ تنها نگذاشته و از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان زنجان ۳هزار و ۵۳۵ شهید یعنی خیل عظیمی از مردم زنجان به جبهه شتافتند تا سند حجت و دلیل روشن و آشکار و حجت مبین این جامعه باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: زنجان به سروهای بلند قامت گلستان شهادت، آموزگاران ایستادگی، ارمغان آوران عظمت و عزت، امنیت و آرامش و شکوه مفتخر است و البته که هرگز شهدا نمی‌میرند و شناسنامه آنها باطل نمی‌شود و همیشه زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی خوار و شادمان هستند.

سردار سلامی ادامه داد: خانواده‌های شهدا شادمان باشید خداوند به شهدای شما شادمانی هدیه کرده است و شفیع ما در نزد پرودگار هستند و هر آنچه خیر به پیشگاه خداوند هدیه می‌دهید در عالم آخرت آن را باز می‌یابید و خداوند شهدا را به شما باز می‌گرداند.

وی گفت: نمی‌توان در دنیای نابرابر امروز به استقلال، آزادی، عزت، آرامش و ایمان بدون ایستادگی رسید مستکبران بر حسب معیارهای ظاهری سلاح بیشتری داشته و قدرت اقتصادی قوی‌تری دارند و اگر چنین نبود مستکبر نمی‌شدند.

این مسئول با بیان اینکه عالم اسلام از هدف‌های کلیدی دشمن است و نمی‌توانند آن را در حاکمیت ببینند چرا که شکوه و قدرت و امپراطوری خود را بر جهان بر فضای غلبه بر مسلمانان می‌دانند و بدون در اختیار داشتن جهان اسلام قدرتمند نیستند، آنها می‌خواهند مسلمانان بر سرنوشت خود حاکم نباشند که نقطه اصلی ایران اسلامی است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سرنوشت سوریه، لبنان، یمن، عراق، افغانستان را می‌بینید که چگونه کشورها را اشغال و نوامیس مسلمانان را از خانه و کاشانه خود مجبور به فرار می‌کنند، و مگر می‌شود ایستاد و نظاره کرد

وی یادآور شد: به فضل الهی و قوت رهبر حکیم که از منطق قرآن الهام می‌گیرد و صلابت پیشوایان معصوم ما که در قامت بلند و قلب مطمئنه و ذهن آگاه بیدار او متجی بوده و عمود خیمه تمدن اسلامی است، ملت‌های مسلمان به ویژه ایران که از تاریخ آموخته است که به کلام رهبرشان گوش فرا داده و حرکات خود را با آهنگ حرکات ایشان تنظیم کنند، در میدان و صحنه باقی مانده و صبر  جهاد می کنند تا  دشمن را از سرزمین‌های اسلامی دور کنند.

وی گفت: دشمن علاقه‌مند به خیمه زدن در کشورهای اسلامی است اما هنر انقلاب اسلامی این است که قدرتی موثر از مسلمانان ساخته و شهادت آرمان امت اسلامی باشد تا وقتی خداوند اذن می‌دهد که امام حسین (ع) در راه اسلام، فدا شود جان ناقابل ما نیز در مقابل اسلام فدا شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اسلام در لبنان، سوریه، عراق، یمن و اقصی نقاط عالم اسلام قدرت ساخته و در مقابل این تهاجم مقاومت می‌کند در حالی که دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و شادابی و طروات گذشته در دشمنان نیست و رهبران آنان افسرده و سربازان آنان خسته و سلاح‌هایشان فرسوده است اما مسلمانان با نشاط در جستجوی شهادت بوده و از پای نایستاده‌اند و در حال حرکت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و مهندس المهدی نشان داد که دشمن تحمل تاثیر این مردان را ندارد و این موضوع برای آمریکا قابل تحمل نیست.

سردار سلامی ادامه داد: شهیدان شما نظاره گر این تاریخ دل انگیز بوده و رهبر عظیم ما تا به امروز ۳۲ سال است این پرچم را به دست گرفته و با دستان ایشان به حول و قوه الهی این پرچم به دست حضرت ولیعصر سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز سیاست قدرتمندی را در پیش گرفته است تا دست‌های قدرتمندان را بسته و آزادی عمل برای مسلمانان فراهم کند، افزود: امروز به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، میدان جهاد از جوانان پرشور مملو گشته و ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته و از تحریم‌ها عبور داده  شده و استکبار در حال فرار است و جانی برای عمل برایش نمانده است.

این مسئول یادآور شد: اراده سیاسی آمریکا مثل گذشته نافذ نیست و در نبرد سیاسی اسلام پیروز شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما از متن میدان سخت می‌گوییم و تحولات را می‌بینیم و شما هم می‌بینید و می‌شنوید و فرار دشمنان بزرگ به صورت رسوا کننده است چرا که جهان امروز جهانی نیست که دشمن یکه تازی کند.

سردار سلامی بیان داشت: همه حال و روز دشمنان و شکست آنها در ماجرای سوخت و بنزین و فرار آنها از افغانستان و سایر بلاد اسلامی را شاهد بوده و خواهیم دید چرا که جامعه اسلامی جای امنی برای هیچ اشغالگری نیست و اسلام چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی امام، امت و مکتب اسلام به عنوان سه رکن اصلی عظمت، شکوه و جلال تمدن اسلامی به هم گره می‌خورند هیچ قدرتی قادر نیست بر مسلمانان سیطره یابد و نظامی اسلامی هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهد با ابرهای تیره در برابر خورشید اسلام ایستادگی کرده و آن را خاموش کنند.

این مسئول یادآور شد: این امت هر گاه ایستادگی کرده است موفق بوده و امروز ما در فرازهای آخر و در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم که در برابر تحریم ایستاده و فشار سیاسی را پشت سر گذاشته و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن را بی‌اعتبار کرده و قدرت خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت ولایتمداری مردم ایران اسلام عزیز و میراث ماندگار شهیدان باقی مانده و دشمنان در خاری و ذلت هستند.

سردار سلامی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: این کنگره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ابوالفضلی زنجان برگزار شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست