• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۱۷
  • شناسه خبر: 24821

استقبال خوب مردم از حضورهفتگی اعضای شورای شهر در محله های زنجان/هفته بعد کوی وحدت

تا کنون استقبال خوبی ازبرنامه "هرهفته یک محله "شده است . مسائل و مشکلات مطرح شده شهروندان لیست شده که قرار است طی بازه ۶۰ روزه پیگیری و عملی شود . برخی از این موارد زودتر انجام شده وبرخی دیگر در حال پیگیری است.

انسیه ابوبصیری عضو شورای شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به چهارمین جلسه از دیدارهای هفتگی شورای شهر و شهرداران مناطق،معاونان و مدیریت شهری با مردم در منطقه پونک اظهار کرد:تا قبل از این غالباً اینگونه بوده است که مردم به محل شورای شهر و اعضای شورا مراجعه می کردند ولی در این دوره قرار شده است اعضای شورای شهر در ۱۵۰ محله تعیین شده هر هفته حضور پیدا کنند.

ابوبصیری افزود: تا کنون استقبال خوبی از این دیدارها شده است و شهروندان در یا شورای محله و یا هرکسی که نظری و شکاتی دارد در مدارس و یا مساجد و یا محل های تعیین شده مشکلات محله را مطرح میکنند و حتی در خواست می کنند که دیدار آتی در محله آنها باشد که نشان دهنده استقبال و اعتماد مردم است مثلا هفته بعد در کوی وحدت جلسه “هرهفته یک محله” برگزار خواهد شد.

عضو شورای شهر زنجان گفت: این دیدارها صرفاً برای حضور نیست و در سه جلسه قبلی نیز که درمحلات الهیه و بی سیم و سایت کارگاهی برگزار شد مسائل و مشکلات مطرح شده شهروندان لیست شده که قرار است طی در بازه ۶۰ روزه پیگیری و عملی شود که برخی از این موارد زودتر انجام شده وبرخی دیگر در حال پیگیری است.

وی گفت: هدف از این دیدارهای محله به محله این است که میشود کمبودهای محلات زنجان را از نزدیک دید و از زبان خود شهروندان آنها را شنید و بررسی کرد.

انسیه ابوبصیری با بیان اینکه بیشتر مسائلی که شهروندان از آنن گلایه دارند مربوط به مسائل اجتماعی و فرهنگی است مثلا در منطقه بی سیم کمبود فضای ورزشی و تفریحی و اعتیاد شکایت اصلی مردم است.

انسیه ابوبصیری با بیان اینکه حضور همه اعضای شورای شهر در این دیدارها پررنگ تر خواهد شد گفت: به دلیل تلاقی برنامه ها بعضی از اعضا امکان حضور دراین دیدار ها را نداتشند که ازاین به بعد این حضور جدی تر و و پررنگ تر خواهد شد.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه برنامه اقدامات فرهنگی شورای شهر فقط مربوط به لوایح سازمان فرهنگی نیست گفت: طرحهایی که از جانب کارشناسان فرهنگی و صاحب نظر در دست بررسی است ولی وقتی مسائل فرهنگی شهر ر ا کلان می بینیم موفقیت چندانید رحل ان نداریم به همین دلیل وقتی مسائل فرهنگی محله به محله بررسی می شود نتیجه بخش تر است وآسیب های اجتماعی جرئی تر قابل بررسی است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست