• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 25233

شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» در زنجان برگزار شد

چهاردهمین شب خاطره حوزه هنری زنجان با عنوان «جاماندگان قافله عشق» با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران و نویسندگان دفاع مقدس در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور محمد قاسمی‌پور مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

در این مراسم حاج جواد محمدی با خاطره‌گویی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید هنرمند ابراهیم اصغری و تعبیر وصف‌ناپذیر شهید بزرگوار از عملیات‌های غواصان در دفاع مقدس پرداخت.

حاج حسین محمدی از رزمندگان و مدافعین حرم و از راویان لحظه به لحظه اتفاقات هشت سال دفاع‌مقدس از خاطراتش با هم‌رزم خود سردار شهید حمید احدی و لحظه شهادت این شهید بزرگوار گفت. بیان خاطرات از شوخ‌طبعی‌هایی آن دوران که چاشنی وحدت، برادری و از خودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ بود که حسین محمدی در شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» برخی از آن خاطرات را بیان نمود.

همچنین در این مراسم از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» زندگی‌نامه و خاطرات شمسی فلاحتی همسر معلم شهید، سید امیرحسین موسوی اثر لیلا داورزنی رونمایی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست