• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۲۲
  • شناسه خبر: 25548

عدم ارائه کارت واکسن کارمندان در ادارات به منزله غیبت غیر موجه در محل کار است

مطابق با طرح مدیریت هوشمند کرونا در صورتی که افراد واکسن نزده باشند غیبت غیر موجه عدم حضور در محل کار خواهند خورد و حقوقی بابت این روز‌ها دریافت نخواهند کرد.

محمود حریری، رییس شبکه بهداشت مرکز شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: مطابق با طرح مدیریت هوشمند که از روز گذشته به اجرا در آمده افرادی که فاقد کارت واکسن باشند اجازه ورود به محل کار را ندارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به برخورد مربوطه با کارمندانی هستند که بی‌تفاوت به این قانون‌اند.

وی افزود: در صورتی که افراد واکسن نزده باشند غیبت غیر موجه عدم حضور در محل کار خواهند خورد و حقوقی دریافت نخواهند کرد.

حریری بیان کرد: اگر هر فردی بنا به دلایلی محدودیت در دریافت واکسن کرونا دارند موظف هستند هر دو هفته یکبار تست منفی کرونا را به محل کار خود ارایه دهند.

وی تصریح کرد: در خصوص کارخانه‌ها و سایر نهادها نیز این امر صادق است، چراکه فردی اگر اقدام به واکسیناسیون نکند به عنوان تهدید برای کل مجموعه محسوب می‌شوند بنابراین ورود این افراد نیز باید از طریق مدیران کارخانه‌ها کنترل شوند.

رییس شبکه بهداشت شهرستان زنجان عنوان کرد: کارمندان و کارکنان می‌توانند کارت واکسیناسیون‌‌هایی که دارای مهر مراکز باشند را در حین مراجعه به محل کار ارایه دهند همین‌طور افرادی که دارای کارت واکسیناسیون دیجیتال هستند می‌توانند با ارائه این کارت در محل کار حضور یابند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست