• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۲۳
  • شناسه خبر: 25555

از ابتدای سال جاری۴۵ پروانه معتبرعلامت استاندارد در زنجان صادر شده است

واحدهای تولیدی استان در هشت ماهه سالجاری موفق به اخذ تعداد ۴۵ فقره پروانه نشان استاندارد شده‌اند و مجموع فرآورده‌های دارای نشان کاربرد علامت استاندارد در استان زنجان به ۶۸۰ مورد رسیده است.

داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: امسال ۲۸۰ فقره پروانه اجباری، تشویقی، ، تمدید، تعلیق، ابطال برای واحد‌های تولیدی استان صادر شده است.

موفق به اخذ تعداد ۴۵ فقره پروانه معتبر نشان استاندارد شده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: برای واحدهای تولیدی استان در هشت ماهه سالجاری ۴۵ پروانه صادر، ۱۴۳ مورد تمدید، ۳۷ مورد تعلیق و ۳۴ مورد ابطال شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع فرآورده‌های دارای نشان کاربرد علامت استاندارد در استان زنجان به ۶۸۰ مورد رسیده است، افزود: مجموعه اداره کل استاندارد با بهره‌گیری از تمام ابزارها در حال رصد تولید و بازار است و با همکاری مردم شبکه توزیع از وجود محصولات کم کیفیت و فاقد کیفیت خالی خواهد شد.  

لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ و اصالت سنجی آن موارد مغایر را با تلفن ۱۵۱۷ رسیدگی به شکایات اداره کل در میان بگذارند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست