• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 25727

شهر ۹ هزار نفره آببر طارم فاقد ناوگان حمل‌ونقل عمومی است

شهرداری بر اساس رسالتی که دارد برای خدمات‌رسانی به شهروندان چندین بار در فضای مجازی و حقیقی فراخوان عمومی جهت اختصاص سهمیه تاکسی اعلام کرده اما متاسفانه باز هم با عدم استقبال مواجه شده است.

حجت‌الله شعبانی، شهردار شهر آب‌بر در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» در ارتباط با مشکل ناوگان عمومی شهر آببر اظهار داشت: در سال‌های گذشته چندین دستگاه خودروی سواری تاکسی، چند دستگاه خودروی شخصی خط‌ دار و خط واحد شهری در حال ارایه خدمات بودند اما به دلیل عدم استقبال شهروندان و نداشتن صرفه اقتصادی برای مالکان خودرو این موضوع منتفی شد.

وی افزود: شهرداری بر اساس رسالتی که دارد برای خدمات‌رسانی به شهروندان چندین بار در فضای مجازی و حقیقی فراخوان عمومی جهت اختصاص سهمیه تاکسی اعلام کرده اما متاسفانه باز هم با عدم استقبال مواجه شده است.

شهردار آب‌بر گفت: از کسانی که می‌خواهند در بخش تاکسیرانی و حمل‌و‌نقل عمومی خدمات ارائه دهند شهرداری حمایت لازم را دارد و در جهت معرفی به سازمان تاکسی‌رانی تهران اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا چندین خودرو ون به بخش حمل‌و‌نقل عمومی شهر آب‌بر اختصاص یابد و مشکل جا‌به‌جایی درون شهری برای مردم این شهر رفع شود.

وی عنوان کرد: چندین جلسه با اعضای شورا و شهردار برگزار شده است تا هرچه سریع‌تر مکاتبات لازم برای اختصاص وسایل نقلیه عمومی در این شهر اقدام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست