• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 25777

۱۷۰واحد مسکونی از پروژه برکت(کوی نصر)اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار می شود

حدود ۱۷۰ واحد مسکونی از پروژه ۷۴۴ واحدی برکت(کوی نصر) در شهر زنجان اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.این پروژه ۷۴۴ واحدی،با ۴۵ درصد، بالاترین پیشرفت فیزیکی در بین پروژه های مسکن را به خود اختصاص داده است.

مهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن ۱۳ هزار واحد مسکونی در زنجان در حال اجرا است که در شرق و غرب شهر زنجان اجرا می شود. از این تعداد، ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۷ هزار و ۳۰۰ واحد هم در غرب شهر زنجان درحال اجرا است. وی افزود: پروژه ۳۰۰ واحدی نیز در شهرستان ابهر داریم که هنوز اجرای آن شروع نشده است.
رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان به پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال اجرای مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه ۷۴۴ واحدی برکت (کوی نصر) در شهر زنجان با ۴۵ درصد، بیشترین پیشرفت فیزیکی در بین پروژه های مسکن را به خود اختصاص داده است.
جعفری با بیان اینکه در پروژه های غرب شهر زنجان هم پروژه زون «A» کوی زیتون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: در پروژه های شرق شهر زنجان هم پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی را داراست. این پروژه ها از محل آورده های مردمی و تسهیلات بانکی در حال اجرا بوده و تامین مالی شده اند.
رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان به واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان اشاره کرد و افزود: حدود ۱۷۰ واحد مسکونی از پروژه ۷۴۴ واحدی برکت در شهر زنجان اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست