• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 25790

مهم ترین برنامه کمیسیون فرهنگی تغییررویکرد مدیریت شهری از خدماتی به فرهنگی است

تغییر در رویکرد مدیریت شهری از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر ارتقاء فرهنگ شهر نشینی از مهم ترین برنامه های کمیسیون فرهنگی شورای شهر است.

انسیه ابوبصیری عضوشورای شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: تغییر در رویکرد مدیریت شهری از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر ارتقاء فرهنگ شهر نشینی از مهم ترین برنامه های کمیسیون فرهنگی شورای شهر است.

ابوصیری گفت: طبق برنامه محله محوری که هرهفته انجام می شود ۱۶۸ محله شناسایی شده که یازدهمین جلسه آن نیز این هفته در آزادگان برگزار شد، برنامه های فرهنگی که غالباً بومی آن منطقه است مد نظر قرار می گیرد و طبق اظهارات افراد محله ، مسائل مطرح و پیگیری می شود.

وی با اعلام اینکه کمیته خانواده و مدیدریت شهری در فضای مجازی شروع به کار کرده گفت:جلسات این کمیته به صورت حضوری هم در ماه های آتی برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان با بیان اینکه این کمیسیون در نظر دارد که بودجه به طور خاص به مسائل فرهنگی اختصاص یابد گفت: جلب مشارکت شهروندان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و حمایت از سمن ها در دستور کار این کمیسیون قرارا دارد.

وی گفت: در حوزه بحران های شهری و آسیب های اجتماعی که فرهنگ سازی در غالب آپارتمان نشینی وتعاملات اجتماعی و ایجاد مراکز فرهنگی اجتماعی و آموزشی و توسعه همگانی در محلات از دیگر برنامه های کمیسیون فرهنگی شورای شهر است که در حال پیگیری آن هستیم .

حمایت از تاسیس حوزه های هنری و معرفی چهره های ماندگار و تشکیل کمیته پژوهش و آموزش و عضویت نخبگان و افراد صاحب اندیشه از دیگر برنامه هایی بود که انسیه ابوبصیری به آن اشاره کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست