• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 25816

فتنه ۸۸ می خواست مردم را از نظام و رهبری جدا کند

فتنه ۸۸ می خواست مردم را از نظام و رهبری جدا کند اما مردم متوجه خیانت شدند و در ۹ دی برای نجات انقلاب واسلام و ولایت فقیه به میدان آمدند نه برای منافع اشخاص و جناح سیاسی .

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام علی رضایی نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: مهم ترین عامل پیروزی و رکن اصلی این انقلاب،اسلام بود.

وی با بیان اینکه دوم رکن انقلاب پس از اسلام مردم هستند گفت: اگر مردم پشتیبانی نکنند اتقلاب دجار مشکل می شود.اگر اسلام باشد اما مردم و ملتی مومن ودلباخته به اسلام نباشند،اسلام پیش نمی رود.

وی با بیان اینکه درانقلاب اسلامی مردم تحت عنایات اسلام و ارزشهای اسلامی به پا خواستند گفت:ملت ایران تکیه به اسلام داشتند.وقتی امام فریادش بلند شد که به داد اسلام برسید همه به ما خواستند. آیا کسی میتواند ادعا کند که سهم بیشتری در انقلاب دارد؟؟ اما به همه اقشار مردم اشاره کرد و همه مردم پیام امام را شنیدند.

حجت الاسلام رضایی گفت:امامت و رهبری رکن سوم انقلاب است و اگراسلام و مردم باشند اما رهبری با بهره گیری از اسلام عزتمندانه مردم را هدایت نکند، مردم و انقلاب دچار مشکل میشود.

وی گفت: عمل به دستورات اسلام و حضورت ملت در میدانها و رهبری و هدایت امام سه رکن انقلاب است که این سه رکن تازمانی که باهم باشند نگرانی بابت انقلاب نخواهیم داشت و تا زمانی که مردم در صحنه باشند و امام هم رهبری کند دشمن صحنه را ترک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه درنیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه تا کنون دشمن برنامه های فراوانی برای دور کردن اسلام ازمردم و فاصله میان نظام و مردم داشته است گفت: اما ملت همیشه با حضور به موقع مانع او شدند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات سال ۸۸ گفت: دشمن به دنبال این بود که از بستر انتخابات این فاصله را بین رهبر و ملت و نظام بیندازد چون خیال کردند اینجا هم گرجستاان است که اگر موفق می شدند خسارتش قابل جبران نبود.
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت ما در تمام این سالها فتنه کم نداشته است افزود: باید ازعبرت های فتنه بیاموزیم و درس بگیریم .

وی با اشاره به اتفاقات سال ۸۷ گفت: آن روز کسانی که مسئول تامین امنیت تهران بودند سخنرانی کردند و مردم و جوانان را تحریک به تجمعات و نا امنی کردند و همان افراد در سال ۸۸ هم میدان دار انتفاقات و ایجاد فتنه شدند.

رضایی گفت:  ۱۳ماه قبل ازانتخابات ۸۸ امریکایی ها جلسه داشتند که در آن القای تقلب توسط شخص بانفوذ را مطرح کردند او گفتند شبهه افکنی باید توسط کسی صورت بگیرد که با نفوذ باشد و مردم به او اعتماد کنند.

رضایی با بیان اینکه برخی می گویند اگر نظام در سال ۸۸ به معترضان واکنش نشان نمی داد موضوع تمام می شد گفت : این خیال باطل است در حالی که برای فتنه و نا امنی برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته بود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته صیانت از آراء در تهران در سال ۸۸ گفت: در حالی که وزارت کشور مسئول اجرای انتخابات بود و تشکیل این کمیته یعنی ما به نظام اعتماد نداریم.

وی با اشاره به اقدامات نادرست برخی نزدیکان انقلاب گفت: فرزندان در انحراف و حفظ بزرگان نظام بسیار موثرند. 
نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: فتنه گران سه شاخص مهم دارند. انها همبشه محبوبیت در جامعه دارند. مشهور هستند تا موثر باشد و خود رایی هستند و همه این ویژگی ها در فتنه گران سال ۸۸ نمایان بود.

حجت الاسلام رضایی افزود: با وجود سعه صدری که رهبری و نظام به خرج دادند فتنه گران سه روز مانده به ۹ دی پرچ عزداری امام حسین (ع) را اتش زدند و حرمت اباعبدالله (ع) را شکستند و همین جا بود که حجت بر مردم تمام شد و به صحنه آمدند و امام حسین (ع) هم دست یاری به سوی مردم بلند کرد و حماسه ۹ دی رقم خورد.

نمانیده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: فتنه ۸۸ می خواست مردم را از نظام و رهبری جدا کند اما مردم متوجه خیانت شدند و در ۹ دی برای نجات انقلاب واسلام و ولایت فقیه به میدان آمدند نه برای منافع اشخاص و جناح سیاسی و گفتند ما رهرو رهبر و مولایمان هستیم.

وی افزود: اکنون که رویش های انقلاب هم بسیار است تا جان داریم از امام و رهبر انقلاب جدا نخواهیم شد و پای همه ارزشهای انقلاب می ایستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست