• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۵
  • شناسه خبر: 26142

محور دندی به تخت سلیمان همچنان مسدود است

تنها محور مسدود استان محور دندی-تخت سلیمان است که از ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز مسدود است و می‌طلبدکه مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند و از تردد در این محور بپرهیزند.

صفی‌الله کرامتی، مدیر کل بحران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: از روز پنج شنبه سامانه بارشی به استان وارد شده است که هشدار‌های لازم داده شده و اطلاعیه‌های مورد نیاز نیز به اعضای ستاد بحران استان و شهرستان داده بود و تمام دستگاه‌ها در امادگی کامل قرار داشتند.

وی افزود: متاسفانه در محور تهم چورزق ریزش کوهی رخ داد و عوامل راهداری بالافاصله وارد عمل شده و اقدام به بازگشایی مسیر کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان، عنوان کرد: تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز مسیر تهم به چورزق باز بود منتها به دلیل کولاک شدیدی که رخ داد این مسیر مسدود شده بود که خوشبختانه این محور بازگشایی شده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت: تنها محور مسدود استان محور دندی، تحت سلیمان است که از ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز مسدود است و می‌طلبد تا مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند و از تردد در این محور بپرهیزند.

کرامتی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم تا تجهیزات سفر زمستانی به همراه خود داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، تصریح کرد: کوهنوردان در این سرمای سخت و بارش‌هایی که گاها سنگین است از صعود به ارتفاعت بپرهیزند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست