• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۶
  • شناسه خبر: 26161

چاقوسازان غایب نمایشگاه صنایع دستی زنجان

در نمایشگاه صنایع دستی ۸ غرفه از استان زنجان به ارائه صنایع دستی مس و گلیم و نقاشی روی مس و زیورآلات و سفال اختصاص داشت و هنرمندان و صنعت کاران چاقو ساز در این نمایشگاه شرکت نکرده بودند.

الناز خدایی فرد معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفت و گو با « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: با اینکه نمایشگاه صنایع دستی بعد از دوسال به دلیل محدودیت های کرونایی برگزار شد خودمان هم در برگزاری این نمایشگاه مردد بودیم ولی استقبال از آن خوب بود .

خدایی فرد با بیان اینکه دعوت نامه هم به شهرهای دیگرارسال شده بود گفت: چون اعتبارات امسال مشخص نبود غرفه ها با هزینه یک و نیم تا دو میلیون به غرفه داران داده شد.

خدایی فرد افزود: این نمایشگاه با تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه کاسپین به صورت ملی برگزار شد و از ۱۲ استان کشور از جمله سیستان و مازندران و فارس ، تهران و البرز، اصفهان ، خراسان رضوی و گلستان و سنندج و یزد و البته زنجان در ۳۰ غرفه صنایع دستی و سوغات و هدایا برگزار شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: نمایشگاه علی رغم محدودیت های کرونا و سرمای هوا و بارش باران بویژه در ۲ روز آخر با استقبال زیادی مواجه شد و تقریبا می توان گفت بارضایت غرفه داران همراه بود.

خدایی فرد با بیان اینکه ۸ غرفه از استان زنجان به ارائه صنایع دستی مس و گلیم و نقاشی روی مس و زیورآلات و سفال اختصاص داشت گفت: هنرمندان و صنعت کاران چاقو ساز در این نمایشگاه شرکت نکرده بودند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست