• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۷
  • شناسه خبر: 26174

دو محور دندی -تخت سلیمان و زنجان- تهم – چورزق مسدود است

در حال حاضر دو محور دندی به تخت سلیمان، زنجان تهم چورزق مسدود است و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی هستند و بقیه مسیر‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و مشکل خاصی به لحاظ تردد وجود ندارد.

علی‌اکبری، مدیرکل راهداری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که برای بارش برف وجود داشت عوامل راهداری در اماده‌باش کامل قرار گرفته بود و از همان ساعات نخستین بارش برف عوامل راهداری در حال نمک‌پاشی و برف روبی مسیر‌های مواصلاتی استان بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو محور دندی به تخت سلیمان، زنجان تهم چورزق مسدود است و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی‌اند افزود: بقیه مسیر‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و مشکل خاصی به لحاظ تردد وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بارش‌ها همچنان در برخی از مناطق استان ادامه دارد، گفت: محور‌های کوهستانی شاهد کولاک برف هستند و تردد بدون زنجیر چرخ در این محور‌ها امکان پذیر نیست.

وی گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها اکثر راه‌های روستایی استان مسدود است و امار نهایی از مسدودی فعلا مشخص نیست.

علی‌اکبری با بیان اینکه عوامل راهداری تلاش می‌کنند تا نخست دو محور مذکور را مورد بازگشایی قرار دهند، عنوان کرد: بعد از بازگشایی این دو مسیر اصلی، مسیر‌های روستایی نیز مورد بازگشایی قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه محور‌ها لغزنده است، گفت: از مردم درخواست داریم تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند و تجهیزات سفر زمستانی به همراه داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست