• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۷
  • شناسه خبر: 26206

راه ۱۵۰ روستای استان زنجان مسدود است

در حال حاضر قریب به ۱۵۰ راه روستایی در نقاط مختلف استان زنجان مسدود است و به محض پایان بارش‌ها و بازگشایی جاده‌های اصلی مسدود، جاده‌های روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف در اقصی نقاط استان تردد در سطح محور‌های مواصلاتی به سختی انجام می‌شود. با این وجود بارش برف در برخی مناطق همچنان ادامه داشته و سبب ایجاد کولاک در سطح محور‌ها شده است.

وی افزود: در حال حاضر محور دندی- تخت سلیمان، زنجان- تهم- چورزق و جاده قدیم زنجان به طارم به دلیل بارش‌های سنگین برف مسدود است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: مقطعی از آزاد‌راه زنجان به قزوین از عوارضی تا ۳۵ کیلومتر بعدی به دلیل شدت بارش‌ها با سختی تردد همراه است به همین دلیل مجوز تردد برای خودرو‌های حمل‌و‌نقل عمومی و مسافر در این آزادراه در حال حاضر داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قریب به ۱۵۰ راه روستایی در اقصی نقاط استان زنجان مسدود است و به محض پایان بارش‌ها و بازگشایی جاده‌های اصلی مسدود، جاده‌های روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه امکان یخ زدگی سطح جاده‌ها از امشب وجود دارد، تاکید کرد: مردم از تردد‌های غیر ضروری خود‌داری کنند و تا حد امکان وارد جاده‌ها نشوند. و اگر سفر ضروری پیش امد از همان در منزل خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست