• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۷
  • شناسه خبر: 26167

۱۱ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین تا پایان سال ۱۴۰۱ به روشنایی مجهز می‌شود/بدون تجهیزات در جاده های کوهستانی تردد نکنید

۳۸ کیلومتر از این آزاد راه زنجان به قزوین روشنایی نصب شده که تا آخر تیر ماه سال ۱۴۰۱ نیز در حدود ۱۱ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز آماده برای احداث روشنایی خواهد شد.

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» در خصوص روشنایی آزاد‌راه زنجان به قزوین اظهار داشت: در حدود ۳۸ کیلومتر از این مسیر روشنایی نصب شده است با این حال تا آخر تیر ماه سال ۱۴۰۱ نیز در حدود ۱۱ کیلومتر دیگر نیز آماده برای احداث روشنایی خواهد بود.

وی افزود: برای ایجاد روشنایی ۵۰ کیلومتر دیگر در حدود ۲ سال زمان نیاز است و البته لازم است تا اعتبار مورد نیاز نیز به موقع تامین شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری‌‌و‌حمل نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز تامین شود تمام جاده‌های استان روشنایی خواهند داشت و حوادث نیز تا حدودی با کاهش قابل توجهی مواجه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول روز‌های اخیر در سطح استان با بارش برف مواجه هستیم و تعدادی از راه‌های روستایی و یک جاده اصلی مسدود شده بود، گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها در استان ادامه خواهد داشت بنابراین از مردم درخواست داریم تا حدالامکان در جاده‌های کوهستانی تردد نکنند.

وی تاکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود تا حتما تجهیزات ایمنی و سفر زمستانی به همراه داشته باشند تا در مسیر با مشکلات بارش برف مواجه نشوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست