• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۸
  • شناسه خبر: 26229

انتقال ۷مادر باردار به بیمارستان توسط هلال احمر ایجرود/ برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید

تیم های عملیاتی شهرستان ایجرود تا بامداد امروز هفت مادر باردار را از روستاها به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی محمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرودبا اعلام این خبر افزود: عملیات انتقال مادران باردار از ظهر روز گذشته آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت.

وی اظهارداشت: انتقال مادران باردار از روستاهای جوقین، چاپوق، آلاچمن، هلیل آباد و اوغلبیک به بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود انجام شد و برای هر کدام از این امدادرسانی ها سه تیم همراه با کارشناس مامای شبکه بهداشت و درمان در پنج عملیات اعزام شده اند.

محمدی اظهارداشت: امدادرسانی ها با تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان ایجرود به مدت هشت ساعت انجام شد که آخرین مادر در نخستین دقایق بامداد امروز تحویل بیمارستان ایثار شد.

وی ادامه داد: برای انتقال ۲ مادر از روستای آلاچمن، ۲ مادر دیگر از هلیل آباد و در روستاهای جوقین، چاپوق و اوغلبیک نیز هر کدام برای یک‌ مادر امدادرسانی شده است.علاوه بر این در شهرستان موفق به امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان ۱۰ نفر از سرنشینان آنها در مصلی شهر زرین آباد شدیم.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بالایا بلافاصله در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست