• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
  • شناسه خبر: 26252

سایت ثبت نام تسهیلات ساخت و ساز مسکن برای خود مالکین در زنجان فعال است

سایت ثبت نام تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت و ساز مسکن برای خود مالکین در زنجان فعال است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید شاهین فرمعاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خود مالکین برای ساخت و ساز مسکن در سامانه https://saman.mrud.ir فعال شده است، گفت: متقاضیان به صورت نامحدود تا پایان سال می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

وی به شرایط دریافت تسهیلات برای متقاضیان اشاره کرد و اظهار داشت: خود مالکین می‌توانند با داشتن نقشه پروانه از زمین مورد نظر جهت اخذ دریافت وام ۳۵۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۸ واحد مسکونی در همین سامانه به بانک معرفی شده و بیشتر از این هم ظرفیت است، افزود: افرادی که ساخت و ساز می‌کنند از شرایط و امتیاز نهضت ملی مسکن که کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است می‌توانند استفاده کنند.

شاهین فر با اشاره به اینکه این نوع تسهیلات برای تمام ساختمان‌ها است، تاکید کرد: تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این نوع تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها است و هر استان بیشتر ثبت نام کند می‌تواند از تسهیلات خود مالکی هم استفاده لازم را داشته باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست