• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 26409

کارگردان زنجانی در جشنواره سینمایی برلین

فیلم سینمایی«روز سیب» به کارگردانی محمود غفاری و تهیه کنندگی الهه نوبخت در اولین نمایش بین المللی خود روز دوشنبه ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ در هفتاد و دومین دوره فستیوال برلین روی پرده خواهد رفت.


به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فستیوال برلین در کنار کن و ونیز، مهمترین رویداد سینمایی جهان به شماره می‌آید که “روز سیب” آخرین ساخته محمودغفاری؛کارگردان سینمای ایران در آن به نمایش درخواهد آمد.

روز سیب داستان آدمهایی در حاشیه تهران است که در شرایط وخیم اقتصادی و اجتماعی این روز ها سعی می‌کنند خانواده شان را از فروپاشی نجات دهند.

در معرفی کوتاه فیلم از سوی جشنواره برلین آمده است: «روز سیب» داستان یک خانواده ایرانی است که با وجود همه ناملایمات، عاشقانه و سرشار از رویا در کنار هم می‌ایستند و همزمان به یکدیگر فضای رشد می‌دهند.

ژیلا شاهی، آرین راستگار، خدادادبخشی‌زاده، مهدی پورموسی، آریا حسین‌زاده، بازیگران اصلی این فیلم هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

کارگردانی و تدوین: محمود غفاری/ تهیه کننده: الهه نوبخت/ نویسندگان: محمود غفاری و مهناز جارچی/ مدیر فیلمبرداری: علی احسانی/ صدابردار حامد حسین زاده/ برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهدی پورموسی/طراحی صدا و میکس: علیرضا علویان/ موسیقی علی منصور/ اصلاح رنگ و لابراتوار: سامان مجد وفایی/ مدیر تولید: وحید حاجیلویی/ دستیار تهیه: الهام نوبخت/ مجریان طرح: حسین فتح اللهی و علی فتح اللهی/ دستیار اول فیلمبردار: محمد عسگری/ گروه فیلمبرداری: احسان خدا رحمی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست