• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 26401

۱۶۸ واحد صنعتی استان زنجان با سوخت مایع فعالیت می‌کنند

در استان زنجان ۱۶۸ واحد صنعتی از نخستین روز‌های آغاز به کار به گاز متصل نیستند و از سوخت مایع استفاده می‌کنند. ۳۲۰ واحد نیز در صورت نیاز از سوخت جایگزین مایع استفاده می‌کنند..تعدادی از واحد‌ها از گاز به عنوان سیستم گرما ...

حبیبی، مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه سرمای سخت امسال از قبل پیش‌بینی و اطلاع رسانی کافی داده شده بود، اظهار داشت: از اواسط تابستان نیز به تمام صنایع فعال استان جهت تامین سوخت جایگزین برای روز‌های سرد سخت توصیه‌های لازم داده شده بود.
وی با بیان اینکه به صنایع همچنین این موضوع گفته شده بود که باید به نحوی صنایع خود را اصلاح کنند که بتوانند از سوخت جایگزین در روز‌های سرما استفاده کنند افزود: در استان در بحث صنایع ۱۶۸ واحد وجود دارد که از نخستین روز‌های اغاز به کار به گاز متصل نیستند و از سوخت مایع استفاده می‌کنند.
 مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: طی ماه‌ها و سال‌های گذشته ۳۲۰ واحد صنعتی از شرکت پخش فراورده‌های نفتی سوخت جایگزین دریافت کرده‌اند و پلمپ شده‌اند، گفت: در روز‌های گذشته که شدت سردی هوا بالاتر رفت در جلسه اضطراری به صنایع گفته شد که می‌توانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحد‌ها از گاز به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می‌کرده‌اند، عنوان کرد: متاسفانه این واحد‌ها برای دریافت سوخت جایگزین مراجعه نکرده‌اند.
حبیبی با اشاره به اینکه سوخت مایع به اندازه کافی در استان وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تامین وجود ندارد، تصریح کرد: ذخایر استان به اندازه کافی است و به صنایع نیز همچنین اعلام شده در صورت کمبود و نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه صدف سوخت تامین خواهد شد.
 وی با بیان اینکه تعدادی از صنایع در روز‌های گذشته به دلیل عدم مراجعه برای دریافت سوخت دوم دچار مشکل شدند، گفت: اما شرکت نفت و شرکت گاز باز هم همراهی لازم را با این صنایع دارد و کمک‌رسان خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست