• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۰
  • شناسه خبر: 26469

خط مستقیم هاب پستی شمال غرب کشور به زنجان راه‌اندازی شده است/ افزایش ۳۰ درصدی مرسولات پستی کتاب

با هدف تسریع در مبادله امانات پستی، خط مستقیم هاب پستی شمال غرب کشور به زنجان راه‌اندازی شده است،این خط پستی با هدف تسریع در مبادله امانات پستی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به زنجان راه‌اندازی شده اس ...

جواد رسولی مدیرکل پست استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب اظهار کرد: سال قبل نخستین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران را داشتیم و تلاش کردیم عدالت ارتباطی را در کنار نقش عدالت فرهنگی محقق کنیم.

جواد رسولی گفت: مرسولات پستی در حوزه کتاب افزایش ۳۰ درصدی داشته است و یک تیم ویژه برای نمایشگاه کتاب تشکیل شده است تا مرسولات صادره و وارده سریعتر تعیین تکلیف شود.

رسولی افزود: هر بسته‌ای به مرکز برسد، روزانه به شهرستان‌ها ارسال می‌شود و تلاش خواهیم‌کرد همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب توزیع به موقع مرسولات را داشته باشیم.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه با هدف تسریع در مبادله امانات پستی، خط مستقیم هاب پستی شمال غرب کشور به زنجان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این خط پستی با هدف تسریع در مبادله امانات پستی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به زنجان راه‌اندازی شده است که همین امر توزیع مرسولات کتاب را هم تسریع خواهد کرد.

رسولی با اشاره به اینکه سال قبل ۱۲ هزار مرسوله پستی در ایام نمایشگاه کتاب توزیع شد و همین امر اعتماد بین مردم را بیشتر کرد، افزود: با توجه به آشنایی که مردم، سال قبل با بحث پست کتاب پیدا کردند، پیش‌بینی می‌کنیم که امسال تعداد مرسولات ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و این آمار به ۱۶ هزار مرسوله برسد.

وی با اشاره به اینکه در اداره کل پست استان زنجان یک تیم ویژه برای نمایشگاه کتاب تشکیل شده است تا مرسولات صادره و وارده سریعتر تعیین تکلیف شود، افزود: امیدواریم همچون سال قبل عملکرد موفقی در بحث نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

رسولی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تمایل مردم به خرید اینترنتی را بیشتر کرده است، گفت: حتی در زمان‌های غیر از نمایشگاه کتاب،بخشی از مرسولات پست، کتاب است و برخی از کتابفروشی‌های شهر قرارداد ویژه با پست در این زمینه دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست