• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 26575

جهش تولید و ایجاد فضای ‌رقابتی، بدون رضایت مصرف‌کننده بی‌مفهوم است

جهش تولید و رونق اقتصادی و همچنین ایجاد فضای ‌رقابتی، بدون رضایت مصرف‌کننده یقیناً بی‌مفهوم است، بنابراین باید تولیدکنندگان باید نسبت به ارتفای کیفیت محصولات تولیدی خود همت گمارند.

داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: کیفیت نامطلوب، بازار ناپایداری برای تولیدکنندگان خواهد بود و نفوذ کالاهای تولید داخلی را در بازارهای مصرف با مشکل مواجه می کند.
اشکانی پور، افزود: در عصر حاضر مصرف کنندگان نسبت به استاندارد بودن کالاها به لحاظ کمی و کیفی آگاه هستند که همین امر موجب شده است تولیدات با کیفیت نامطلوب و فاقد استانداردهای لازم، ماندگاری و دوام چندانی در بازار عرضه و تقاضا نداشته و  به راحتی مشتریان خود را از دست بدهند.
وی، با تاکید بر دقت نظر تولید کنندگان بر روی فرآورده‌های تولیدی در استان، اظهار کرد؛ واحدهای تولیدی در سطوح استانی و کشوری، باید به‌گونه‌ای عمل کنند، که فرآورده های تولیدی، مشتری پسند واقع شود، زیرا رضایت مشتری، ناشی از کیفیت کالاها است، که یکی از عوامل محقق شدن این امر نیز، استانداردسازی محصولات و خدمات است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، اظهار کرد؛ جهش تولید و رونق اقتصادی و همچنین ایجاد فضای ‌رقابتی، بدون رضایت مصرف‌کننده یقیناً بی‌مفهوم است، بنابراین  باید تولیدکنندگان باید نسبت به ارتفای کیفیت محصولات تولیدی خود همت گمارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست