• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۹
  • شناسه خبر: 26909

از ۲هزارو ۲۰۰ مدرسه در استان ۲۵آموزشگاه فقط مجازی فعالیت می کنند/ کلاس‌های مدارس به صورت ترکیبی برگزار می‌شود

کلاس‌های مدارس استان در حال حاضر به صورت ترکیبی برگزار می‌شود به طوری که از ۲ هزارو ۲۰۰ آموزشگاه موجود در استان تنها ۲۵ آموزشگاه به طور کامل به شکل مجازی برگزار می‌شود.

اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار کرد: کلاس‌های مدارس استان در حال حاضر به صورت ترکیبی برگزار می‌شود به طوری که از ۲ هزارو ۲۰۰ آموزشگاه موجود در سطح استان تنها ۲۵ آموزشگاه به طور کامل به شکل مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: انتظاری که از اولیای دانش‌آموزان داریم این است که همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند و در بحث ترزیق واکسن به فرزندان خود اهتمام داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مشکلاتی در راستای آموزش مجازی دانش‌آموزان وجود دارد، گفت: امیدواریم با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا به سمت آموزش حضوری دانش‌آموزان حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بازگشایی حضوری مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: نمی‌توان زمان مشخصی برای بازگشایی حضوری مدارس تعیین کرد اما طبق اعلام علوم پزشکی استان زنجان روند نزولی ابتلا به بیماری در استان آغاز شده و می‌توان به بازگشایی حضوری مدارس امیدوار بود.

اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون دانش‌آموزان در حال انجام است، خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم به منظور ترغیب دانش‌آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کرونا در بستر شبکه شاد انجام شده است.

وی تاکید کرد: باید با ترغیب اولیا و دانش‌آموزان برای تزریق واکسن از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه‌ای برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست