• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۲۳
  • شناسه خبر: 27059

شرکت‌های حوزه ICT تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند/ محدودیتی در پرداخت تسهیلات نیست

با هدف تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT مقرر شده به شرکت‌های حوزه ICT تسهیلات سرمایه در گردش ارائه شود و هیچ محدودیتی در اعتبار به لحاظ پرداخت تسهیلات وجود ندارد.

سرائی، مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: با هدف تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT مقرر شده به شرکت‌های حوزه ICT تسهیلات سرمایه در گردش ارائه شود.
وی با بیان اینکه در راستای ارائه تسهیلات به فعالان، اهدافی پیگیری می‌شود، افزود: تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاهش هزینه‌های مالی شرکت‌ها به منظور پایداری وضعیت اشتغال و کسب‌وکار از جمله این اهداف است.
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمام شرکت‌های فعال عضو سازمان نظام صنفی یارانه‌ای و یا دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان تنظیم مقررات و یا ارتباطات رادیویی که قرارداد‌های فعال با دستگاه‌های اجرایی دولتی و یا بخش‌های عمومی دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با اشاره به نوع و میزان تسهیلات حمایتی عنوان کرد: میزان تسهیلات قابل ارائه حداکثر ۳ میلیارد تومان بوده و با این وجود سرانه هر اشتغال ۲۰۰ میلیون تومان است.
سرائی با بیان اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۰ درصد می‌باشد، گفت: تسهیلات در یک مرحله و بدون دوره تنفس و با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: متقاضی برای دریافت تسهیلات باید حداقل پیش‌پرداخت و یا فاز اول قرار دارد را دریافت کرده باشد و مبلغ تسهیلات به میزان مابه‌التفاوت مبلغ قرار داد با پیش‌پرداخت؛ فاز‌های پرداخت شده از سوی کارفرمای قرارداد محاسبه شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه در راستای پرداخت تسهیلات مذکور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ گونه محدودیتی ندارد و اعتبار به اندازه کافی وجود دارد، ابراز داشت: از شرکت های واجد شرایط دعوت می شود از فرصت موجود برای تقویت و توسعه کسب و کار خود بهره ببرند.وی خاطر‌نشان کرد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات، شرایط آن و ثبت نام می‌توانند به سایت ایران توان آفرین به نشانی irantavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست