• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 27069

تنها بالگرد مشترک هلال احمر قزوین و زنجان از ۵ تا ۱۵ فروردین در استان زنجان مستقر می‌شود

تنها یک بالگرد مشترک بین استان قزوین و زنجان در حال ارائه خدمات است و طبق قولی که داده‌اند این بالگرد از روز ۵ تا ۱۵ فروردین ماه در استان زنجان مستقر خواهد شد.

سید قاسم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با بیان اینکه ۱۱ پایگاه ثابت امداد و نجات و جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان فعال خواهند بود، اظهار داشت: سه پایگاه سیار نیز امسال اضافه شده و از سویی دیگر سه پست ایمنی و راهنمای نوروزی نیز ارائه خدمات بشر دوستانه خواهند نمود که توسط سازمان جوانان فعال شده است.
وی با بیان اینکه سه پایگاه خدمات بشر دوستانه به صورت ثابت مستقر خواهند بود افزود: این سه پایگاه در مجتمع پاسارگاد ورودی استان و دو پایگاه دیگر در ورودی شهر زنجان و یکی از نقاط تاریخی که بازدید احتمالی از آنجا بیشتر است، مستقر خواهند شد؛ با این وجود ۶ پایگاه سیار نیز فعالیت خواهند کرد.
مدیر‌کل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ نفر در قالب پایگاه‌های امداد و نجات آماده‌باش هستند گفت: در حالت کلی نیرو‌های به کار گرفته شده پرسنل، داوطلب، امدادگر و جوانان ۶۰۰ نفر هستند و در سطح ارائه خدمات خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه یک خودرو نیز از تهران دریافت کردیم و مقرر شد تا آماده برای انجام عملیات شود، تصریح کرد: طبق قولی که داده‌اند بالگرد نیز از ۵ تا ۱۵ فروردین در استان زنجان مستقر خواهد بود چراکه این بالگرد مشترک بین استان زنجان و قزوین است و نمی‌تواند همه روزه در استان مستقر شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست