• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۲۵
  • شناسه خبر: 27075

اختصاص ۸ردیف اعتباری به جهاد کشاورزی استان زنجان/بیشترین اعتبار اختصاص یافته به بخش مکانیزاسیون است

۸ ردیف اعتباری عمده در سال ۱۴۰۰ برای جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده بود، این تسهیلات با سود بین ۱۲ تا ۱۴ درصد با عاملیت دو بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید انجام قرار بر پرداخت داشت.


حجت‌الله قصابی مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ۸ ردیف اعتباری عمده در سال ۱۴۰۰ برای جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده بود اظهار داشت: این تسهیلات با سود بین ۱۲ تا ۱۴ درصد با عاملیت دو بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید انجام قرار بر پرداخت داشت.
وی افزود: اعتباری که امسال به بانک کشاورزی ابلاغ شد ۳۰۰ میلیارد تومان سهمیه استان زنجان بود که در دو فاز اختصاص یافت.
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تا حال حاضر ۱۰۵ طرح با ۱۷۰ میلیارد تومان معرفی شده است، افزود: این میزان اعتبار تا حدودی عملیاتی شده و در دست اقدام است با این وجود از ۱۷۰ میلیارد تومان ۴ فقره با ۲۶ میلیارد تومان عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه از محل صندوق کارآفرینی امید نیز اعتباری برای استان پیش‌‌بینی شده که ۶۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۲۴ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته و ۵۶ طرح انتخاب شده است.
قصابی با اشاره به اینکه همچنین مقداری تسهیلات توسط وزرات خانه به سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ارائه شده و عمده آن مربوط به مکانیزاسیون است، ابراز داشت: میزان اعتبار امسال ۱۱۸ میلیارد تومان بود که از این محل ۹۵۱ فقره با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان مصوب شده و ۸۰ درصد اعتبار برای خرید تراکتور و سایر ادوات و تجهیزات استفاده شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست