• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۲۹
  • شناسه خبر: 27349

کشف یک هزار و ۸۴۶ انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان زنجان/ ۸۲۵ انشعاب غیر مجاز در مناطق شهری/ ۱۳۰ پرونده مفتوح در مراجع قضایی

یک هزارو ۸۴۶ انشعاب غیرمجاز در سطح استان زنجان کشف شده است که از این تعداد ۸۲۵ انشعاب در مناطق شهری و ۱یک هزار و ۲۱ مورد مربوط به مناطق روستایی است. پرونده های مفتوح انشعاب غیر مجاز آب در مراجع قضایی شرکت آب و فاضلاب ن ...

ابوسعید شریفی، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: یک هزار و ۸۴۶ انشعاب غیرمجاز در سطح استان زنجان کشف و ثبت شده است که از این تعداد ۸۲۵ انشعاب در مناطق شهری است .

شریفی گفت: حدود ۱یک هزار و ۲۱ مورد هم مربوط به انشعاب غیر مجاز آب در مناطق روستایی استان است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های انشعاب غیر مجاز در مراجع قضایی زمان طولانی را به خود اختصاص می دهد گفت: در حال حاضر پرونده های مفتوح انشعاب غیر مجاز آب در مراجع قضایی شرکت آبو فاضلاب نزدیک به ۱۳۰ مورد است.

وی با بیان اینکه مصرف آب از انشعاب غیر مجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، موجب آلودگی در شبکه توزیع آب،کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می شود گفت: همچنین برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع آب می شود که موجب نارضایتی شهروندان و اخلال در خدمت رسانی است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست