• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
  • شناسه خبر: 27354

نمایشگاه « مروری بر آثار عصر» افتتاح شد

نمایشگاه آثار هنرمند برجسته «رحمان پرچگانی» با عنوان « مروری بر آثار عصر»درابهر افتتاح شد و۵۰ اثر منتخب از طراحی‌ها و نقاشیهای وی از ۳۵ سال فعالیت مستمر و دوره های هنریشان که با تکنیکهای متنوع شکل گرفته اند در معرض دید ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» نمایشگاهی از آثار هنرمند برجسته و معاصر « رحمان پرچگانی» با عنوان « مروری بر آثار عصر» در گالری نور و با حضور مسولین ‘هنرمندان و علاقمندان گشایش یافت و تا ۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
در این نمایشگاه ۵۰ اثر منتخب از طراحی‌ها  و نقاشیهای استاد پرچگانی از ۳۵ سال فعالیت مستمر هنرمند و دوره های هنریشان که با تکنیکهای متنوع شکل گرفته اند در معرض دید هنردوستان و علاقمندان قرار گرفته است.
رحمان پرچگانی عضو هیات علمی گروه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر است که فعالیت‌های مستمری در حوزه آموزش هنر ایجاد انجمن هنرهای تجسمی استان و از موسسین خانه هنرمندان استان بوده و چهار سال ریاست هیات مدیره را به عهده داشت.
این هنرمند هدف از برگزاری نمایشگاه مروری بر آثار را معرفی مسیر هنری به لحاظ شناخت و بهره‌گیری هنرمندان جوان و همچنین آشنائی مردم منطقه از توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل دانشگاه ابهر اعلام کرد.
این نمایشگاه تا ۵ اردیبهشت ادامه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای علاقمندان و هنردوستان برای بازدید دار است. همچنین جلسه اختتامیه با عنوان نقد وبررسی آثار و معرفی گروه‌های هنر و معماری واحد اّبهر در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست