• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۰۱
  • شناسه خبر: 27357

ماهانه ۱۰ هزار تن آرد بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی در استان زنجان توزیع میشود

ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین بیش از ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود ۷۵۰ نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.بیش از ۱۳۷ هزار تن آرد در سال ۱۴۰۰ سطح استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجاندر جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ توزیع بیش از ۱۳۷ هزار تن آرد بین خبازی ها، مصارف خانگی روستایی و صنف صنعت انجام شده است.
 
زمانی گفت: ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین بیش از ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود ۷۵۰ نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: آرد مصارف خانگی روستایی با تهیه لیست جمعیت از طریق نماینده روستا، دهیاری، شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت و با تایید جهاد کشاورزی، بخشداری و فرمانداری توزیع می شود.
 
ولی اله زمانی تصریح کرد: استان زنجان دارای شش کارخانه آرد سازی می باشد و  آرد تولید شده به وسیله شرکت های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.
 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست