• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 27504

اختتامیه دومین همایش تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در زنجان/ گروه نمایشی مسجد حسینیه اعظم زنجان منتخب این دوره

آیین اختتامیه دومین همایش تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» با تجلیل از ۸ گروه‌ نمایشی شرکت کننده در سینما بهمن زنجان برگزار شد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» دومین همایش تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» با حضورپیشکسوتان و هنرمندان تئاتر استان با تقدیر از گروه‌های نمایشی شرکت کننده در دومین همایش تئاتر مردمی بچه‌‌های مسجد و انتخاب نمایش «آنلاین» گروه نمایشی مسجد حسینیه اعظم زنجان به عنوان نمایش منتخب این دوره از همایش روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سینما بهمن زنجان به کار خود پایان داد.

دومین همایش استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با گرایش موضوعات مختلف دینی و اجتماعی شامل تاریخ اسلام و ادیان آسمانی، قصص قرآن، زندگی پیامبران (ص) و بزرگان دین، روایات و احادیث، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در مرحله استانی و با حضور ۱۲ گروه از مساجد و پایگاه‌های بسیج استان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ۲۰ فروردین لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد که از این تعداد ۸ گروه با حضور ۶۲ نفر از هنرجویان بالغ به ۴۵ اجرا پرداختند.

در این مراسم که در سینما بهمن زنجان برگزار گردید، از گروه‌های فعال نمایشی متشکل از کارگردان و مربیان تئاتر و جمع کثیری از هنرجویان علاقمند به هنر‌های نمایشی در گروه سنی جوانان و نوجوانان از قبیل؛ گروه‌های نمایشی «منظومه شمسی» از مسجد امیرالمومنین(ع)، «پروانه‌ها» از مسجد چهارده معصوم(ع)، «پیر زن مسجد» از مسجد ولیعصر(عج)، «آنلاین» از حسینیه اعظم، «کما» گروه خواهران مسجد باقرالعلوم(ع) دانشگاه زنجان، «خورشید دیو تاریکی» از امامزاده سیدابراهیم(ع)، «اخرین مسابقه» گروه براداران مسجد باقرالعلوم(ع) دانشگاه زنجان، «آلزایمر» از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تجلیل به عمل آمد.

همچنین از سوی هیأت ارزیابی و انتخاب دومین همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد؛ نمایش «آنلاین»  از گروه نمایشی حسینیه اعظم زنجان به عنوان منتخب گروه‌های نمایشی مشارکت کننده و سحر محمدی، نازیلا خانی، زینب عماری، زهرا جواهری و حسین محمدی به عنوان بازیگر منتخب در این رویداد هنری معرفی شدند.

قرائت بیانیه این دوره از همایش توسط یکی از هیأت داوران، نماهنگی از یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی و حاج نادر طالب‌زاده بخش‌های دیگر این دوره از همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست